Lucruri de luat în considerare privind HR-ul în contextul pandemiei de COVID-19

O treime dintre angajatii din mediul urban au simtit ca angajatorul s-a apropiat de ei in perioada pandemiei

2. Politica de concediu

Mulți angajatori privați aleg să ofere concediu medical, timp de vacanță sau o politică combinată de PTO (concediu de plată) ca parte a unui pachet de angajare competitiv. Având în vedere natura în mare măsură voluntară a acoperirii concediilor, diferite organizații ar putea oferi îndrumări foarte diferite angajaților lor. Această variație poate duce la confuzii pentru angajați. În plus, datele au arătat că salariații cu venituri mai mici și pe oră – adică, cei mai susceptibili de a fi afectați financiar de închiderea întreprinderilor locale – sunt cel mai puțin probabil să li se acorde concediu medical.

Citește și: Deloitte: Piețele financiare, imposibil de previzionat! Încrederea, un indicator important în acest moment

Având în vedere ușurința dialogului digital pe platformele sociale, cum ar fi LinkedIn și Facebook, există un potențial ridicat de confuzie în politici și lipsuri de acoperire pentru a crea preocupări ale angajaților cu privire la generozitatea angajatorilor. Cultura percepută a companiei, satisfacția angajaților și reputația angajatorului sunt diferențiatori cheie ai pieței într-un mediu competitiv. Orice îngrijorare a angajaților în legătură cu acoperirea pentru concediul forțat ar putea însemna semnificativ impactul asupra bunăstării financiare a companiei.

3. Beneficii

La fel ca acoperirea concediilor, beneficiile angajaților variază foarte mult în funcție de companie. Pentru organizațiile care nu oferă un program de beneficii pentru sănătate, rețineți că accentul global actual pe problemele de sănătate poate crește importanța acoperirii sănătății în ochii angajaților ca beneficiu esențial al unei companii.

Dincolo de preocupările evidente legate de acoperirea asistenței medicale, pandemia COVID-19 a ridicat câteva alte probleme legate de beneficii:

Mulți angajați din forța de muncă vor fi afectați de închiderea de școli și de îngrijorările privind îngrijirea bătrânilor, deci ar putea avea nevoie de program flexibili sau beneficii în acest sens.

Citește și: Efectele coronavirusului. Peste 70% dintre companii nu au o strategie pentru astfel de situații

Este posibil ca persoanele să aibă un interes crescut în ceea ce privește acoperirea pentru „telesănătate” sau asistența medicală virtuală.

Poate exista o cerere mai mare de sprijin pentru sănătatea mintală în urma politicilor de distanțare socială și a preocupărilor sociale sporite.

Angajații care au pierdut salariile și sunt în dificultate financiară pot solicita consiliere financiară.

Membrii echipei pot simți dorința crescută de a sprijini alți oameni, îndreptându-se spre caritate sau de a da înapoi organizațiilor comunitare care au fost afectate de pandemie.

Această pandemie poate afecta forța de muncă în nenumărate moduri. Este important pentru dumneavoastră, ca angajator, să luați în considerare modul în care aceste modificări vor afecta motivația și nevoile angajaților.

Deși este posibil ca organizația dvs. să nu poată schimba opțiunile de acoperire a asistenței medicale, ar putea fi înțelept să trimiteți un sondaj proactiv al angajaților, întrebând despre beneficiile dorite. Acest lucru v-ar ajuta să înțelegeți echipa dvs. și să vă demonstrați compasiunea pentru ei.

4. Obiective și rezultate cheie (OKR)

2020 a fost începutul unui nou deceniu. Indiferent că au un scop lucrativ sau non-profit, mari sau mici, majoritatea companiilor au stabilit o strategie revizuită pentru zece ani care a inclus obiective de afaceri pe termen scurt și lung.

Citește și: Sfaturi și măsuri de prevenție pentru antreprenori în situații de criză

Multe organizații au început anul acesta cu obiective individuale și de echipă legate de performanța angajaților și obiective de succes. Pentru mulți membri ai forței de muncă americane, acești OKR se leagă direct de compensația individuală a angajaților.

Nu există îndoieli că, pentru majoritatea organizațiilor, acest trimestru va varia foarte mult de obiectivele stabilite la încheierea anului 2019.

  • 3
  •  
  •  
  •  
  •