Lucruri de luat în considerare privind HR-ul în contextul pandemiei de COVID-19

O treime dintre angajatii din mediul urban au simtit ca angajatorul s-a apropiat de ei in perioada pandemiei

Aceasta înseamnă că multe persoane din forța noastră de muncă se vor lipsi de obiectivele de performanță și vor suferi un impact financiar personal din cauza acestei crize.

Această problemă este deosebit de importantă pentru managerii și profesioniștii în domeniul resurselor umane, deoarece angajații care sunt personal afectați de această criză au mai multe șanse să părăsească un angajator pentru o nouă oportunitate.

Cifra de afaceri a angajaților reprezintă o preocupare costisitoare pentru toți angajatorii și ar putea fi în special în detrimentul întreprinderilor care au suferit deja probleme financiare din cauza scăderii pieței și a restricțiilor de carantină.

Este foarte recomandat să profitați de acest timp pentru a revizui OKR-urile

5. Noile angajări

Poate părea contraintuitiv să se concentreze asupra angajării atunci când multe companii încetinesc, dar cred că această situație prezintă o oportunitate unică pentru angajatorii strategici de a-și revizui foile de parcurs pentru angajarea în 2020, de a-și perfecționa identitatea de marcă a angajatorului și de a completa rolurile cheie în cadrul organizațiile lor.

Există mai multe motive pentru care să vă concentrați asupra angajării în acest context:

În timp ce companiile proactive vor împuternici angajații în această perioadă dificilă și vor păstra cu succes talentul intern, va exista acces mai mare decât de obicei la talentele de pe piața angajată.

Citește și: Analiză Frames: ,,Lunea neagră’’ în economie. Intrăm în a doua etapă a coronacrizei economice

Disponibilitatea resurselor interne și externe ale echipei pentru a vă susține procesul de angajare este ridicată în acest moment.

Dacă utilizați tehnologia de conferință video pentru a facilita interviurile, veți avea un proces simplu și mai scurt de interviuri.

Completarea lacunelor-cheie ale echipei dvs. în timpul unei crize crește încrederea în angajații dvs. actuali și le permite să știe că veți continua să le oferiți resursele de care au nevoie pentru a avea succes.

O foaie de parcurs și un proces de angajare strategic vă vor ajuta organizația să inoveze mai rapid decât concurenții, și astfel să își revină din criza care se instalează deja.

Sursa foto: Unsplash

  • 3
  •  
  •  
  •  
  •