Lucruri pe care trebuie să le facă proprietarii de întreprinderi mici pentru a reuși în acest sezon de sărbători

Lucruri pe care trebuie sa le faca proprietarii de intreprinderi mici pentru a reusi in acest sezon de sarbatori

Cumpărăturile online nu sunt un concept nou. În ciuda faptului că au existat de ani de zile, totuși, multe companii au ajuns să nu aibă componenta comerțului electronic funcțională atunci când pandemia a lovit, iar magazinele fizice au fost forțate să se închidă.

Proprietarii de afaceri care își construiseră deja prezența online aveau un mare avantaj față de cei care se luptau să se adapteze. În recentul raport privind starea întreprinderilor mici: Wave III, la care Facebook a colaborat cu Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OECD) și Banca Mondială, s-a constatat că afacerile care au raportat că realizează peste 25% din vânzările lor online au raportat o creștere a vânzărilor comparativ cu aceeași perioadă din 2019 și au reușit să își mențină numărul de angajați pe timpul pandemiei.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

Într-un sondaj pe care l-am realizat cu Deloitte, examinând utilizarea de către consumatori a instrumentelor digitale în timpul pandemiei, 48% dintre cei chestionați au raportat o creștere a cheltuielilor online în general de la începerea blocării, iar marea majoritate au folosit instrumente digitale pentru a descoperi și a se angaja cu noi afaceri, scrie business.com.

Cercetarea arată, de asemenea, că consumatorii caută din ce în ce mai mult să facă cumpărături de la afaceri mici și locale. Dintre cei care au început să cumpere de la o nouă afacere din cauza pandemiei, aproape trei sferturi au spus că cel puțin una dintre acele noi afaceri este o afacere mică, cu mai puțin de jumătate declarând că este o afacere mare. Întreprinderile locale conduceau această schimbare.

În timp ce aceste descoperiri sunt un punct important pentru companii într-o perioadă incredibil de dificilă, întreprinderile mici trebuie să ia act: ceea ce se numea odinioară viitorul cumpărăturilor este acum prezentul. Dacă nu sunteți online, afacerea dvs. va pierde, deoarece aici sunt cumpărătorii de astăzi. Cercetările au arătat deja cât de benefic este comerțul electronic pentru întreprinderile mici de când a început pandemia – am văzut cum întreprinderile care realizează mai mult de 25% din vânzările lor online sunt mai predispuse să raporteze creșterea vânzărilor de la an la an (chiar și în timpul unei pandemii) ). Cu cel mai important sezon de cumpărături chiar după colț, nu există timp de pierdut pentru companiile care nu aveau deja o strategie de comerț electronic.

Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat

1. Configurați vitrina dvs. digitală în doar câteva clicuri

Poate fi foarte ușor să vă mutați afacerea online; nu trebuie să faceți totul în prima zi. Compania dvs. se pretează naturii vizuale a Instagram-ului? Configurați un profil de afaceri, astfel încât cumpărătorii să vă poată găsi acolo. De asemenea, puteți configura profiluri de afaceri pe Google, Facebook și Yelp. Multe dintre aceste platforme oferă moduri perfecte pentru întreprinderi de a se conecta cu clienții. Acestea sunt modalități mici și simple de a începe să vă aduceți afacerea online.

2. Pregătiți-vă pentru prim-plan

Una dintre componentele cheie pentru vânzarea online este prezentarea produselor și serviciilor dvs. Faceți fotografii, astfel încât cumpărătorii să poată vedea obiectele minunate pe care le oferiți. Încercați să faceți fotografii în camere luminoase cu o sursă bună de lumină naturală, folosiți diferite fundaluri și unghiuri pentru a vedea ce arată cel mai bine și includeți recuzită care completează produsul dvs. S-ar putea să doriți ca imaginile dvs. să aibă un aspect consistent: Realizați acest lucru luând în considerare cu atenție culorile, texturile, iluminatul și tehnicile pe care le utilizați.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

3. Testați

Frumusețea mass-media digitale este cât de simplu poate fi să testați ce funcționează cel mai bine cu clienții dvs. Mai ales în acest climat incert, este important să nu fiți adaptabil. Încercați câteva instrumente care facilitează testarea. De exemplu, cu Facebook Business Suite, puteți programa acum postări pe Facebook și Instagram, oferindu-vă șansa de a vedea ce conținut funcționează cel mai bine pentru a vă implica publicul. Dacă sunteți gata să vă faceți publicitate online, testarea este, de asemenea, o modalitate importantă de a găsi eficiența bugetară în sezonul de sărbători.

Sursa foto: Unsplash

  • 4
  •  
  •  
  •  
  •