Cum să folosiți LinkedIn pentru afaceri

Cum sa folositi LinkedIn pentru afaceri

Dacă utilizați LinkedIn cu scopul principal de a vă promova afacerea, veți dori să configurați o pagină a companiei. Aici trebuie să împărtășiți informații despre ce face afacerea dvs, ce fel de produse sau servicii oferiți și orice garanție vizuală a companiei, cum ar fi logo-ul dvs. și culorile mărcii.

Pagina companiei dvs. este o entitate separată de pagina personală, dar le puteți conecta pentru a crea o conexiune între dvs. și afacerea dvs. Există tone de widget-uri sau secțiuni pentru o pagină a companiei care funcționează în favoarea dvs. dacă încercați să completați cât mai multe dintre acestea. Cu cât aveți mai multe informații, cu atât este mai probabil ca oamenii să rămână pe pagina dvs. și apoi să ia legătura cu dvs.

Citește și: 10 greșeli pe care le fac românii pe LinkedIn

Cum să vă îmbunătățiți LinkedIn pentru afaceri

După ce ați configurat pagina personală și pagina companiei dvs. este bine să folosiți instrumentele pe care LinkedIn le pune la dispoziție pentru a face conexiuni și a genera oportunități.

Există mai multe modalități prin care puteți profita de puterea LinkedIn:

  • Conectați-vă cu persoane fizice și companii
  • Folosiți funcția de căutare avansată a LinkedIn pentru a găsi persoane și companii care să se potrivească bine companiei dvs. Crearea conexiunilor cu alte branduri vă consolidează poziția în industrie și cu cât aveți mai multe conexiuni individuale, cu atât mai rapid se va răspândi vestea despre dvs. și afacerea pe care o conduceți.
  • Aici, puteți utiliza funcția de căutare pentru a căuta anumite cuvinte cheie legate de industria dvs. pentru a găsi companii sau profesioniști cu care să vă conectați.

Funcția LinkedIn Mail vă permite să trimiteți o notă scurtă persoanelor cu care doriți să vă conectați, astfel încât să puteți explica cine sunteți și motivele dvs. pentru a vă contacta.

Fiți activ în grupuri

Grupurile LinkedIn sunt un potențial de afaceri. Căutați grupuri care sunt relevante pentru industria dvs. și începeți să vă implicați în ele. Acest lucru nu înseamnă spamarea membrilor cu cele mai recente postări pe blog și adresa URL a site-ului. În schimb, gândiți-o ca o conversație profesională la care puteți adăuga expertiza dvs.

Puteți răspunde la întrebări legate de industria dvs., puteți împărtăși informații interesante despre industrie și puteți interacționa cu persoane care vor deveni ulterior colaboratori, clienți sau fani. Scopul este să vă faceți cunoscut ca expert în industria în care activați.

Începeți prin a vă asigura că profilurile dvs. sunt pline de informații importante și sunt optimizate în special pentru industria dvs. Apoi vă puteți implica în grupuri, puteți împărtăși cunoștințele dvs. și vă puteți dezvolta autoritatea în industrie. În cele din urmă, rămâneți activ și consecvent, împărtășind conținut relevant, începând discuții serioase în jurul brandului și al industriei dvs.

Citește și: Cum poţi folosi video-urile pe LinkedIn

  •  
  •  
  •  
  •  
  •