Cum să folosiți recenziile clienților pentru a vă dezvolta mica afacere

Cum sa folositi recenziile clientilor pentru a va dezvolta mica afacere

Doriți să vă încurajați clienții să își spună părerea despre afacerea dvs? Iată câteva dintre cele mai bune metode de a solicita feedback-ul clienților și ce să faceți cu recenziile după ce le obțineți.

Recenziile pozitive ale clienților sunt o parte vitală a creșterii unei afaceri mici. Într-un sondaj recent Vistaprint, efectuat pe 1.000 de proprietari de întreprinderi mici din SUA, 66% au spus că metoda lor de top pentru a se promova este recomandarea verbală a clienților către rude și cunoscuți.

În era digitală de astăzi, recenziile online sunt cele care pot răspândi vestea despre produsele și serviciile dvs., exact cum o face și clasica metodă. Platforme precum Yelp, Google și Facebook pot acționa ca motoare de căutare, ajutând clienții din zona dvs. să vă găsească afacerea. Când consumatorii vizitează Yelp și caută o afacere locală, evaluarea medie și numărul de recenzii influențează poziția companiei dvs. în rezultate, scrie business.com

Citește și: Cum să colectezi feedback de calitate de la clienții tăi

Cum să folosiți recenziile clienților pentru a vă dezvolta mica afacere

Când clienții își fac timp pentru a scrie recenzii pozitive, asigură potențialii clienți că afacerea dvs. este de încredere. Această încredere contează. Aproape jumătate (49%) din 1.000 de consumatori americani, într-un sondaj Vistaprint din februarie 2019, au declarat că reputația a fost un factor de top în decizia lor de a cheltui sau nu bani cu o întreprindere mică. Este important să încurajați recenziile pe care clienții le lasă pentru dvs. Dar cum poate o întreprindere mică să crească numărul de recenzii pozitive pe care le primește?

Arta de a cere

Uneori, răspunsul evident este cel mai bun. Dacă aveți nevoie de recenzii, de ce să nu le cereți? Începeți să întrebați clienții dvs. actuali, obișnuiți ce părere au despre produsele sau serviciile pe care le oferiți. Ați fi surprins de puterea de a întreba pur și simplu: „Dacă v-ați bucura de timpul petrecut în magazinul nostru, ați avea în vedere să scrieți despre asta?” Există un motiv pentru care clienții obișnuiți ai dvs. continuă să revină, așa că dacă nu vă simțiți inconfortabil să începeți, acesta este modul perfect de a obține recenzii.

Citește și: De ce este mai eficient să ceri sfaturi decât feedback

Pentru unii proprietari de afaceri mici, a cere clienților feedback-ul lor este intimidant. S-ar putea să se simtă ca o impunere sau chiar o invitație pentru feedback negativ. Dar Megan Hines și Meagan Barfield, coproprietari ai magazinului pentru copii LGBTQ + și HelloPride, consideră că oferirea unui serviciu suplimentar clienților lor îi încurajează pe aceștia să lase recenzii.

Conversațiile post-vânzare pot fi o oportunitate excelentă pentru a vă asigura că cei care cumpără sunt mulțumiți și le puteți cere să își arate mulțumirea scriind o recenzie online.Dacă nu ați avut o recenzie de la clienți de ceva vreme, luați în considerare trimiterea unui e-mail de follow-up pentru a vă asigura că sunt mulțumiți de cele mai recente achiziții.

Fiți pregătit, însă, pentru răspunsuri mai puțin favorabile. S-ar putea să constatați că motivul pentru care nu au lăsat o recenzie este acela că a existat o problemă. Acest lucru vă oferă posibilitatea de a o remedia și de a îmbunătăți experiența pentru clienți.

Atunci când solicitați recenzii, faceți procesul cât mai ușor posibil, incluzând un apel clar la acțiune pentru clienții dvs. Aceasta ar putea fi o adresă URL către Yelp sau Recenzii Google, un câmp de formular sau doar o invitație scrisă de tipul „spune-ne ce gândești!” Cu cât acest lucru este mai ușor, cu atât vei primi mai multe recenzii.

Citește și: Cum să folosești feedbackul clienților în avantajul tău