Optimizați pentru mobil
Google a introdus prima indexare pe mobil în 2018, iar de atunci, specialiștii în marketing au acordat o importanță suplimentară optimizării pentru utilizatorii de telefonie mobilă. Google clasează conținutul în funcție de ușurința sa de utilizare pe dispozitivele care nu sunt superioare. Deci, dacă nu creați e-mailuri optimizate pentru mobil, pierdeți trafic potențial.
Citește și: Sarcini pe care trebuie să le automatizezi în procesul de marketing de conținut
Cercetările arată că mai mult de jumătate din traficul online din toată lumea provine de la dispozitive mobile. Oamenii aleg smartphone-urile în detrimentul computerelor pentru a efectua majoritatea sarcinilor online, iar asta include verificarea e-mailului. Dacă nu reușiți să optimizați campaniile pentru utilizatorii de telefonie mobilă, lista dvs. de e-mail va scădea și rata dvs. de dezabonare va crește.
Când cineva îți deschide e-mailul de pe telefonul său, acesta trebuie să fie ușor de consumat. Toate textele și conținutul vizual trebuie să se potrivească corect ecranului și să fie ușor de navigat. Utilizați un șablon curat, sensibil, care funcționează pentru dispozitivele mobile sau utilizează formatarea care respectă standardele abonaților. Oamenii care utilizează mai mult mobilul au și mai puțină răbdare decât cei de pe desktop, așa că țineți cont de acest lucru atunci când creați e-mailurile.
Utilizați un formular de contact receptiv pe mobil, ușor de completat pentru utilizatori. Dacă solicitați prea multe informații, cum ar fi furnizarea informații deloc necesare, puteți observa scăderea conversiilor cu până la 80%.
Folosiți o formatare corectă
Dacă e-mailurile dvs. nu oferă o experiență de utilizator fără probleme pentru destinatarii săi, se va dovedi dificil să vă construiți lista de e-mailuri și să aveți o campanie de succes. Cu toții am avut experiența nefericită de a deschide un e-mail al unui brand și imaginile să nu se afișeze corect iar textul să fie greu de citit.
Citește și: Marketingul prin email. Cum poate fi îmbunătățit
Cu cât este mai dificil pentru utilizatori să-și digere conținutul de e-mail, cu atât rata de dezabonare va fi mai mare.
Este esențial să utilizați o formatare prietenoasă prin e-mail, astfel încât abonații dvs. să nu se străduiască să le citească. Acest tip de formatare include:
- Împărțirea paragrafelor din text
- Conținut vizual
- Apeluri ușor vizibile la acțiuni
- O mulțime de spații albe
Acordați atenție subiectului. Acesta este primul fragment de text pe care îl văd abonații dvs. înainte de a decide ce să facă cu e-mailul primit. Aproximativ 34% dintre utilizatori spun că subiectul unui e-mail determină dacă îl vor deschide sau nu. În funcție de modul în care îl construiți, ar putea fi la gunoi sau se poate transforma în conversie. În medie, subiectele au un număr de aproximativ 43 de caractere, așa că asigurați-vă că îl păstrați până la 60 sau mai puțin pentru cele mai bune șanse de deschidere.