Marketingul prin e-mail. Practici și tehnici pentru o campanie de succes

Marketingul prin e-mail. Practici si tehnici pentru o campanie de succes

Creează CTA-uri vizibile

Apelul la acțiune este vedeta campaniei dvs. prin e-mail. Acesta spune abonaților ce acțiuni trebuie întreprinse și conduce conversiile înapoi la site-ul dvs. web. Ar trebui să presupuneți mereu că vizitatorii dvs. nu știu ce să facă în continuare și să folosiți CTA-uri pentru a îi conduce spre site. Cu cât apar mai multe, cu atât sunt mai mari șansele de conversie.

Citește și: Integrați marketingul în procesul de vânzare ca să vindeți eficient

Pentru abonații de e-mail, în special cei de pe dispozitivele mobile, CTA trebuie să fie frontal și central. Dacă este dificil de localizat, are nevoie de o reproiectare, așa că asigurați-vă că îl mențineți central. Studiile spun lucruri diferite despre ce culori să folosești pentru butoanele și textul CTA. Cu toate acestea, principalul lucru de luat în considerare este faptul că butonul dvs. ar trebui să aibă un contrast accentuat cu fundalul său, astfel încât să apară și să fie ușor de localizat pentru abonați. Luați în considerare brandul și schema de culori a acestuia atunci când creați CTA.

Plasați butoanele CTA lângă un text care vorbește despre ofertă. Deoarece citim de la stânga la dreapta și de sus în jos, ochii noștri gravitează în mod natural spre conținut de sus în jos și de la stânga la dreapta. Acestea sunt locuri optime pentru a pune un CTA, deoarece sunt ușor de localizat pentru utilizatori.

Monitorizați progresul campaniei

O campanie vă poate învăța multe despre informațiile și aspectele de marketing prin e-mail. Este important să fiți atenți la aceste semne, astfel încât să aduceți și mai multe conversii și să evitați să faceți lucruri greșite în următoarea campanie.

Urmărirea analizelor dvs. vă ajută să determinați de ce e-mailurile dvs. au succes sau de ce nu sunt deschise, așa că este obligatoriu să acordați atenție fiecărei campanii.

Citește și: 5 lucruri de luat în considerare pentru o strategie internațională de marketing digital

Este esențial să acordați o atenție specială marketingului dvs. de e-mail, astfel încât să puteți stimula conversiile, să vă creșteți lista de e-mailuri, să generați vânzări și multe altele. E-mailul oferă o comunicare directă între dvs. și publicul țintă. Dacă o neglijați, nu reușiți să vă ocupați de o porțiune uriașă de clienți, unde vă puteți stimula eforturile de marketing și de creștere a brandului.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •