Marketingul prin email. Cum poate fi îmbunătățit

Marketingul prin email. Cum poate fi imbunatatit

Implementați psihologia de marketing

Psihologia de marketing nu este nimic nou pentru proprietarii de afaceri. Ani de zile, companiile au compilat date și au cercetat activitatea medicilor și oamenilor de știință pentru a descoperi noi modalități de a ajunge la audiențe.

Toți am experimentat FOMO (frica de a pierde) la un moment sau altul din viața noastră. De exemplu, ați intrat vreodată pe un site web și ați observat un pop up cu un semn intermitent uriaș exclamând că există o promoție ultra limitată? Acest tip de publicitate este FOMO în acțiune. Frica provine de la ideea că un consumator poate avea șansa de a obține o afacere grozavă. Consumatorii se tem că, dacă nu beneficiază de  ofertă, va rata ocazia. Puteți utiliza această tactică în campania dvs. de e-mail prin găzduirea de vânzări flash către abonați.

Citește și: Folosește Instagram-ul ca să îți crești lista de abonați prin e-mail

Dovada socială este un alt mod excelent de a-vă construi afacerea atunci când sunteți la început. În esență, dovada socială este ideea că cei care cumpără au mai multe șanse să achiziționeze un produs sau serviciu dacă alte persoane cumpără în prezent și folosesc același produs. Puteți construi dovezi sociale pe site-ul dvs. arătând achiziții live, dar e-mailul este puțin diferit. Când încercați să arătați dovadă socială consumatorilor prin e-mail, este mai bine să utilizați numere sau mărturii ale clienților fericiți. O caracteristică din newsletter-ul dvs. numit „Din comunitate” vă poate ajuta să creați dovezi sociale în baza dvs. de abonați.

Utilizați un singur apel la acțiune

În cele din urmă, trebuie să aveți un singur apel clar la acțiune atunci când trimiteți e-mailuri clienților. Nu doriți ca aceștia să se simtă copleșiți de numărul de lucruri care se întâmplă într-un singur mesaj. De exemplu, dacă găzduiți un webinar, apelul la acțiune ar trebui să se concentreze pe determinarea consumatorilor de a completa un formular de înregistrare a evenimentului.

Dacă obiectivul este de a-i determina pe clienți să intre pe blogul dvs, să includeți link-uri către cele mai bune articole și să încurajați cititorii să vadă ce aveți de oferit. Trebuie să decideți intenția dvs. înainte de a trimite un e-mail de marketing sau de a crea o campanie cu mai multe mesaje.

Citește și: Consumatorii preferă mesajele prin e-mail din partea companiilor mici

Nu există nicio îndoială că marketingul prin e-mail este obligatoriu dacă sunteți un proprietar de afaceri nou. Consumatorii creează conturi de e-mail în fiecare zi și caută cu nerăbdare afaceri care să le rezolve problemele sau blogurile care să îi distreze. Fiecare public țintă variază ușor, dar există șanse mari ca majoritatea persoanelor care fac parte din target  să utilizeze e-mailul zilnic.

Pe măsură ce lista de e-mailuri crește, puteți începe segmentarea abonaților în diferite grupuri pentru e-mailuri direcționate. Personalizarea este un plus excelent la campania dvs. de marketing prin e-mail și devine mai utilă pe măsură ce numărul dvs. crește. Veți avea o listă lungă de abonați interesați să se angajeze cu afacerea dvs., să vă consume conținutul și să vă cumpere produsele.

Citește și: Iată unde greșiți în marketingul prin e-mail

Sursa foto: Unsplash