Puteți revizui conținutul dvs. pentru a include răspunsuri mai concise la unele dintre subiectele pe care le abordați. Această strategie vă poate oferi locul principal al paginii de căutare, care vă poate crește exponențial traficul.
Multe companii operează acum canale YouTube, astfel încât să își poată construi audiența și să obțină mai multă tracțiune pe site-ul lor web. Dacă utilizați și YouTube, nu uitați să adăugați subtitrări la videoclipurile dvs. Subtitrările ajută algoritmul cu locul în care să plasaeze videoclipul.
Adăugarea unei transcrieri va îmbunătăți, de asemenea, șansele ca videoclipul dvs. să apară dacă cineva folosește o căutare vocală pentru a găsi informații despre un subiect abordat în videoclip.
Concentrați-vă pe scrierea de conținut mobil
Modul în care se încarcă site-ul dvs. contează, dar concentrarea pe crearea de conținut mobil-mobil vă va ajuta să mențineți oamenii pe site-ul dvs. mai mult timp. Când scrieți postări pe blog sau copy-uri de vânzări, rețineți că cel puțin jumătate dintre oameni vă vor vedea cuvintele prin intermediul smartphone-ului lor.
Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă
Vă sugerăm să scrieți paragrafe scurte și concise, care sunt împărțite cu titluri, bullet points și imagini. Nu există o modalitate mai rapidă de a pierde un vizitator decât să le arătați un bloc de text imediat ce aterizează pe site-ul dvs. web.
Paragrafele scurte și formatarea organizată înseamnă că utilizatorii de telefonie mobilă pot derula rapid și scana postările. Drept urmare, ei au mai multe șanse să vă citească conținutul, să se angajeze cu apelul dvs. la acțiune și să vă viziteze afacerea de mai multe ori.
Simplificați navigarea și formularele
În continuare, să vorbim despre motivul pentru care ar trebui să simplificați navigarea și formularele. Utilizatorii de smartphone-uri vor viteză și precizie. Când utilizatorii ajung pe site-ul dvs. web, vor să aibă opțiunea de a da click exact acolo unde ar dori să se ducă.
Dacă bara de navigare este mai închisă față de tema sau designul dvs., veți vedea mai puține persoane care se angajează cu diferite categorii ale site-ului dvs. web. De exemplu, dacă cineva găsește postarea dvs. pe blog prin căutarea Google, este posibil să fie interesat să vă cumpere produsul. Dar dacă tema dvs. provoacă îngrămădirea textului de pe bara de navigare, consumatorul ar putea vedea acest lucru ca pe un semn de slabă calitate și va părăsi site-ul.
Aceleași reguli se aplică formularelor de contact și de plată. Ambele instrumente sunt esnțiale pentru creșterea afacerii și obținerea unui profit. Formularele dvs. trebuie să fie corecte și să răspundă pe dispozitivele mobile. Imaginați-vă că vă uitați pe un site web și vă confruntați cu o pagină gigantică de întrebări despre transport, numere de card și informații personale.
Această situație ar putea părea descurajantă pentru clienți, mai ales dacă nu și-au făcut un cont. Dar dacă faceți un formular de plată pas cu pas în care utilizatorii navighează rapid printr-o bară de progres, veți vedea o rată de conversie mult mai mare printre utilizatorii de smartphone.
Gândiți-vă în acest fel; 51% dintre cumpărători au cumpărat ceva cu smartphone-ul lor. Dacă doriți să vă asigurați mai multe vânzări, formularele și navigarea dvs. trebuie să funcționeze impecabil pe mobil.
Sursa foto: Unsplash