Modalități dovedite de creștere a vânzărilor

Sapte din zece directori de securitate IT cred că războiul cibernetic global e o amenintare pentru firma

Echipa dvs. de vânzări este cea mai bună resursă pentru creșterea bazei de clienți a afacerii dvs. și creșterea vânzărilor. Cu toate acestea, alte părți ale afacerii dvs. pot ajuta, de asemenea, la creșterea vânzărilor. Utilizați aceste strategii dovedite pentru a crește vânzările cu clienții actuali și cei potențiali .

Cum să creșteți vânzările cu clienții actuali

Clienții dvs. actuali sunt cel mai bun pariu pentru creșterea vânzărilor și ar trebui să fie în centrul atenției eforturilor dvs. de vânzări și marketing. Vă folosesc deja produsele sau serviciile, așa că au încredere în dumneavoastră suficient pentru a vă achiziționa soluțiile. Dacă le oferiți un serviciu de înaltă calitate pentru clienți, vor avea mai multe șanse să cumpere din nou, ceea ce va ajuta la creșterea vânzărilor.

1. Recunoașteți comportamentul actual al clienților

Efectuați cercetări cu privire la modul în care clienții dvs. vă folosesc produsele și serviciile. Produsele dvs. ar putea avea o mulțime de caracteristici, dar clienții dvs. ar putea utiliza doar una sau două dintre aceste funcții. De asemenea, ar putea avea dificultăți în utilizarea sau implementarea altor părți ale produselor sau serviciilor dvs. Acest lucru vă va permite să vă actualizați produsele sau serviciile sau să le adaptați la nevoile clienților dvs. pentru un preț mai mare, scrie business.com.

Când clienții folosesc un anumit produs, puteți vinde produse conexe care se completează sau adaugă la produsele pe care le folosesc deja. Trebuie să le arătați cum vor beneficia de achiziționarea celuilalt produs. De asemenea, puteți îmbunătăți un produs sau serviciu premium pentru a ajuta clienții să obțină rezultate mai bune, să sporească eficiența, să reducă cheltuielile sau să își dezvolte propriile afaceri.

Citește și: Generația Z consideră că beneficiile sunt mai importante decât salariul

O altă abordare este de a oferi clienților o pregătire personalizată sau servicii pentru clienți. În loc să separați serviciul, aceasta este o oportunitate de a consolida relația cu clienții și de a demonstra unde puteți adăuga valoare. Cheia este să arătați oportunitățile disponibile pentru client, mai degrabă decât să încercați să vindeți servicii pe care ar putea să nu le dorească.

2. Solicitați feedback-ul clienților

Indiferent dacă efectuați sau nu cercetări cu clienții dvs. actuali, este întotdeauna o idee bună să le cereți feedback despre produsele și serviciile dvs., precum și părerea despre serviciul dvs. pentru clienți. Aflați unde ați putea întâmpina lipsuri sau unde aveți probleme.

Feedback-ul clienților poate identifica oportunitățile pe care nu le-ați avut în vedere, ceea ce se poate transforma în vânzări noi. Să presupunem că dezvoltați site-uri web pentru clienți, care sunt optimizate pentru a crește oportunitățile de vânzare pentru afacerile clienților dvs. Clienții dvs. ar putea dori să îmbunătățească modul în care interacționează cu proprii clienți, astfel încât ar putea dori să creeze un buletin de e-mail. Puteți configura un sistem pentru automatizarea colecției de e-mailuri și publicarea buletinului informativ, apoi conectați-l la un sistem CRM.

Feedback-ul clienților vă poate ajuta să vă extindeți ofertele, să vă măriți vânzările și să consolidați relația cu acesta. Dacă nu solicitați clientului feedback, pierdeți aceste oportunități de vânzare.

3. Faceți promoții pentru clienții actuali

Derularea de promoții de vânzări și marketing doar pentru clienții actuali este o modalitate excelentă de a-i răsplăti pentru loialitatea lor. Unii clienți sunt nemulțumiți sau dezamăgiți când văd că o companie au oferte doar pentru clienți noi sau potențiali.

Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă

În mod ideal, ar trebui să efectuați promoții de vânzări și marketing pentru clienții actuali în mod regulat, cum ar fi lunar sau trimestrial. Planificarea promoțiilor va face clienții actuali să aștepte cu nerăbdare fiecare perioadă, ceea ce duce la creșterea interacțiunilor și creșterea vânzărilor.

Promoțiile obișnuite pentru clienții actuali îi încurajează, de asemenea, să împărtășească aceste „informații privilegiate”, făcând referire la persoane pe care le cunosc, care ar putea deveni apoi clienți. Recomandările sunt o modalitate eficientă de a crește baza de clienți.

De asemenea, puteți derula promoții neregulate pentru clienți, cum ar fi reduceri sau cadouri la zile de naștere și aniversări speciale, încercări gratuite de produse și servicii noi și invitații la evenimente sponsorizate de companie.

Startup versus microîntreprindere: Ce ar trebui să construiți?

4. Oferiți servicii excelente pentru clienți

În loc să încercați întotdeauna să vindeți clienților dvs., ar trebui să lucrați la servirea clienților. Luați în considerare nevoile lor și cum puteți face lucrurile mai bune pentru ei. Oferirea unui serviciu excelent pentru clienți include activități pentru clienții dvs. în afara experienței de vânzare pentru a le arăta cât de mult îi apreciați. Acest lucru ajută la creșterea loialității clienților, ceea ce va crește vânzările.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •