Patru metode neconvenționale de marketing pentru creșterea afacerii

Platforma 2Performant a lansat primul portal de statistici despre e-commerce in timp real

3. Poșta directă este moartă. Radio-ul a murit. Digitalul este viitorul.

Probabil ați auzit toate aceste afirmații.  Dar ele sunt departe de adevăr. Conform unui studiu din 2017 realizat de Go Inspire Group, poșta tradițională este în continuare cât se poate de vie. În cadrul acelui studiu, poștă directă a produs mai mult profit din investiții decât e-mailul. Când a fost combinat cu e-mailul, a produs și mai multe venituri.

Studiul a creat o campanie pentru unul dintre clienții agenției, care avea un produs care vizează 240.000 de clienți. Un grup a primit poștă directă, un alt a primit un e-mail și un al treilea grup a primit ambele.

Citește și: Sarcini pe care trebuie să le automatizezi în procesul de marketing de conținut

În timp ce ratele de răspuns au fost foarte similare, rezultatele financiare nu au fost. Ce venituri a avut fiecare grup:

Grup de e-mail: sub $ 2

Grup de poștă: în jur de 7 dolari

Grup care a primit ambele: Peste 7 dolari

Poate că poșta s-a prăbușit cu câțiva ani în urmă, dar oamenii își tot deschid căsuțele poștale zilnic. De asemenea, acum, când concurenții dvs. au scos poșta directă din schema, aceasta a devenit mai puțin aglomerată și mai puțin saturată. Poșta directă a revenit și este timpul să o valorificați înaintea competiției dvs.

Începeți o campanie prin poștă și legați-o de site-ul dvs. web. Încercați să încadrați țintele dvs. de poștă directă către o pagină de destinație personalizată care vorbește despre nevoile și piața clienților dvs. Personalizați pagina dvs. de destinație cu un mesaj care vorbește despre această tactică, asigurând o potrivire corespunzătoare a mesajelor.

Citește și: Marketingul prin email. Cum poate fi îmbunătățit

4. Oferiți soluții inovatoare, care sunt împotriva valului

Crearea marketingului de conținut pentru afacerea dvs. este excelentă. Singura problemă este că toată lumea o face și trebuie să ieșiți în evidență.

O modalitate de a face acest lucru este folosind instrumente de analiză de conținut pentru a vă arăta cum să vă îmbunătățiți conținutul în raport cu competitorii (conținut care apare în prima pagină a rezultatelor Google). Aceste instrumente vă vor recomanda anumite modificări de conținut pe care ar trebui să le faceți pentru a vă distinge de toate celelalte rezultate de căutare și articole de conținut.

Citește și: Integrați marketingul în procesul de vânzare ca să vindeți eficient

O simplă căutare Google pentru sfaturi SEO sau sfaturi despre cum să-ți dezvolți afacerea are ca rezultat milioane de bloguri care spun aceleași lucruri. Este normal, este ceva obișnuit și este corect pentru majoritatea cititorilor. De aceea fac clic doar pe postările de top, pentru că știu cel puțin că se pot aștepta la un conținut de înaltă calitate.

Este aproape imposibil să depășiți și să efectuați clicuri pe SERP-uri cu conținut standard. De aceea, trebuie să produceți ceva diferit pentru conținutul dvs.

Strategiile de marketing trebuie să se schimbe constant în timp, dacă doriți să continuați să produceți rezultate. Puneți accentul pe aceste tactici neconvenționale pentru a vă schimba marketingul și a aduce mai mulți clienți.

Citește și: Cum se utilizează tehnologia pentru marketingul direct prin e-mail

Sursa foto: Unsplash

  • 6
  •  
  •  
  •  
  •