Pe ce să ”pariezi” ca să câștigi în marketingul B2B (partea a 2-a)

Pe ce sa ”pariezi” ca sa castigi in marketingul B2B (partea a 2-a)
  1. Personalizarea email marketingului

Email marketingul este un canal de distribuție extrem de relevant pentru marketingul B2B. Aproximativ 60% dintre specialiștii de marketing din B2B spun că e-mail marketingul este cel mai eficient canal pentru generarea de venituri și este, de asemenea, o bună modalitate de a colecta informații.

Pentru a crește și mai mult impactul acestui canal, personalizarea este o adevărată mină de aur. Datorită numărului mare de instrumente de email marketing de pe piață companiile pot măsura și prezice mai bine succesul campaniilor lor de email, iar cele bine segmentate și personalizate s-a dovedit că măresc ratele de conversie de șase ori, cifră care nu poate fi igorată.

În timp ce acestea sunt doar câteva exemple despre modul în care tehnologiile emergente pot beneficia de tactici extrem de eficiente din marketingul B2B, multe altele pot fi explorate de fiecare companie care dorește să rămână relevantă pentru decidenți și în viitor.

Citește și: Integrați marketingul în procesul de vânzare ca să vindeți eficient

Există cu siguranță multe alte tendințe de marketing B2B care probabil vor ridica pretențiile clienților în anul 2020. Cele menționate mai sus oferă o privire asupra celor care trebuie luate în considerare și aplicate sistematic acum, precum și în anul următor.