Citește și: Cum s-a prăbușit imperiul lui Jamie Oliver și de ce a dat greș în antreprenoriat
Pentru a vă atrage în continuare baza actuală de clienți pentru a participa la sondaj, puteți oferi un cod promoțional care urmează să fie aplicat la următoarea lor achiziție și s-ar putea chiar să obțineți venituri suplimentare. Dacă afacerea dvs. este nou-nouță și chiar nu aveți nicio idee de unde să începeți chestionarea clienților, contactați rețelele personale de social media pentru asistență. Trebuie să existe un public pe care l-ați avut în vedere atunci când ați început compania. Găsiți acei oameni, chiar dacă trebuie să parcurgeți lista personală de prieteni de pe Facebook și contactele telefonice.
O altă opțiune este utilizarea unui instrument digital plătit pentru a chestiona un grup de oameni. Dacă alegeți acest traseu, începeți cu un public de 100 sau mai puțini oameni și creșteți-l după cum este necesar. Uneori, un eșantion mic este util și vă economisește bani.
Optimizați biografia
Biografia dvs. este o parte importantă a paginii dvs. Instagram și trebuie să fie optimizată. Includeți următoarele elemente:
- O imagine clară și captivantă de profil Instagram, dimensionată corespunzător
- O biografie care spune o poveste despre ceea ce este marca dvs. sau pagina dvs. de Instagram
- Un link pe care vizitatorii îl pot accesa pentru mai multe informații
- Etichete (dacă este cazul)
Hashtag-urile, inclusiv cele care sunt în tendințe, pot ajuta oamenii să găsească pagina dvs. pe Instagram și Twitter și sunt esențiale pentru a vă dezvolta publicul și vânzările. Josh Stutt, fondatorul ABCD E-Commerce, a spus să vă asigurați că cercetați hashtag-urile înainte de a începe să le utilizați. Dacă nu sunteți o marcă sau o celebritate cunoscută pe scară largă, utilizarea hashtagurilor generice nu vă va duce nicăieri. De exemplu, dacă sunteți un nou brand de tricouri de epocă, nu vă pierdeți timpul cu hashtag-uri vaste precum #fashion sau #tshirt.
Citește și: Provocările din departamentul de HR în contextul pandemiei și viitorul forței de muncă
„Trebuie să găsiți hashtag-uri care sunt, de obicei, la obiect care urmăresc bine, dar care nu sunt utilizate de toți ceilalți din spațiul dvs.”, a spus Stutt. „Prin utilizarea funcției de căutare Instagram, puteți vedea popularitatea oricărei etichete date (#tshirt are 38,5 milioane de postări, dar #vintagetees are doar 388K). Săpați și găsiți aproximativ 50 de etichete care vi se aplică.”
Utilizați 15 hashtag-uri în diferite combinații pe postările dvs. și țineți evidența locului în care le utilizați pe fiecare, a sugerat Stutt. După aceea, a spus el, examinați rezultatele, examinând ce postări au rezonat, ce hashtaguri au adus oamenii pe profilul dvs. și despre ce au vorbit oamenii în postările dvs.
Interacționați cu alți utilizatori din publicul țintă
Construirea de relații este o tactică de vânzare veche, care este eficientă și în social media. Este, de asemenea, cel mai bun mod organic de a vă spori audiența și de a obține afaceri noi. Cheia construirii relațiilor este să fiți autentic. Iată câteva modalități de a construi relații pe Instagram:
- Urmăriți persoanele din publicul dvs. țintă care vă interesează.
- Apreciați și comentați postările lor.
- Uneori, împărtășiți postările lor în Stories
Poate dura ceva timp pentru a construi aceste relații, dar acest lucru poate genera unele dintre cele mai tari oportunități.
Faceți echipă cu alte mărci pentru a oferi giveaway-uri
Jenna Labiak, proprietarul The Silk Labs, a declarat că oferirea de giveraway-uri cu alte întreprinderi mici care au aceleași valori, locație și public țintă a fost benefică pentru afacerea ei pe Instagram.
„În acest fel, putem avea o relație reciproc avantajoasă în cadrul acestui cadou și să împărtășim ambele audiențe între noi”, a spus ea. „În medie, aș spune că pentru fiecare cadou cu o altă afacere mică, Silk Labs câștigă 200 de clienți noi”.
Sursa foto: Unsplash