“Ca evoluții ale pieței în primele trei trimestre, s-au confirmat prognozele pe care le-am făcut în 2018: digitalizarea a continuat să crească accelerat, iar nevoia de forță de muncă specializată și cu experiență a devenit mai pregnantă decât oricând. Tocmai de aceea, Horváth & Partners s-a concentrat în ultimul an pe investiții în dezvoltarea profesională a consultanților și în aducerea de noi angajați cu experiență semnificativă. Am câștigat mai multe proiecte în afara țării, pe care le gestionăm cu echipa din București, și astfel exportăm know-how către un jucător important din FMCG care este activ în regiune, către unul dintre grupurile bancare de top din Republica Moldova, către o mare companie de petrol și gaze, din Balcani, precum și către companii din domeniul energiei și agro-business. Toate acestea sunt industrii în care biroul Horváth & Partners din București are competențe foarte bune și experiență foarte solidă. În 2019 ne-am consolidat compania la nivel de servicii și capabilitatea de a livra cu succes proiecte în afara României, în zone culturale diferite, fără să fie nevoie să avem birouri locale. Direcția de externalizare pe piața de consultanță în management va deveni și mai puternică în 2020”, a încheiat Kurt Weber.
În 2019, Horváth & Partners și-a adăugat patru clienți în portofoliu, iar proiectele pe care le gestionează în regiunea ECE vizează consultanța în strategie, în excelență operațională, îmbunătățirea performanței de planificare, bugetare și raportare, precum și programe de transformare digitală.
Horváth & Partners este una dintre cele mai importante companii internaționale, independente, de consultanță în management, prezentă și pe piața din România, începând cu 2005. Compania a fost înființată în Stuttgart, în 1981, de Prof. Dr. Péter Horváth, unul dintre pionierii Controlling-ului în Germania și are peste 1.000 de angajați. Horváth & Partners are birouri în Germania, Austria, România, Elveția, Ungaria, Arabia Saudită și Emiratele Arabe Unite, dar consultanții companiei stau la dispoziția clienților la nivel global.
(Foto: Deb Nystrom, www.flickr.com)