Sarcini pe care trebuie să le automatizezi în procesul de marketing de conținut

Marketing prin e-mail

Potrivit Raportului Litmus 2017, mai mult de 68% dintre companii raportează că este nevoie de cel puțin o săptămână pentru a genera un singur newsletter trimis prin e-mail. Majoritatea companiilor raportează că produc undeva între 1 și 5 e-mailuri simultan, ceea ce înseamnă că specialiștii în marketing petrec mult timp pentru a crea mesaje de e-mail. Automatizarea poate reduce timpul petrecut făcând newsletterre, permițând echipei de marketing să se concentreze asupra altor proiecte sau sarcini mai importante.

Citește și: Marketingul prin email. Cum poate fi îmbunătățit

Mailchimp, de exemplu, le permite marketerilor să creeze campanii pe care să le poată salva și reutiliza mai târziu și să planifice trimiterea e-mailurilor într-o anumita zi și la o anumită oră. De exemplu, echipele de marketing pot trimite automat un e-mail mulțumind utilizatorilor atunci când aceștia se abonează la newsletterul companiei.

Buzzbuilder Pro vă permite să creați campanii de informare prin e-mail cu urmărire programată pentru personalizare sporită. Are mai multe șabloane care sunt concepute pentru a vă economisi timp în proiectarea e-mailurilor, și se conectează cu LinkedIn pentru informarea pe mai multe canale.

Citește și: Cum se utilizează tehnologia pentru marketingul direct prin e-mail

Monitorizarea social media

Gestionarea și monitorizarea mai multor canale de socializare, cum ar fi Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn poate ocupa mult din timpul unei echipe. Este logic că aproape 80% dintre specialiștii în marketing citează managementul social media ca una dintre cele mai potrivite sarcini pentru automatizare. Există multe platforme și aplicații utile pentru asta, în funcție de obiectivul dvs.

Multe instrumente includ mai multe canale, cu opțiuni de căutare și urmărire, care oferă informații despre menționările companiei, concurenți și subiecte în trend, care pot genera idei de conținut. Meltwater este un instrument care folosește inteligența artificială pentru a oferi informații despre brand și pentru a urmări concurenții. Brandwatch Analytics este un alt instrument cuprinzător care urmărește canalele, hashtag-urile, cuvintele cheie și expresiile specifice.

Citește și: Greșeli de marketing care trebuie lăsate în trecut

Există opțiuni care vizează canale unice, cum ar fi Twazzup, care se concentrează pe actualizări Twitter în timp real, cum ar fi cele mai recente tweet-uri și influenceri în trend, ceea ce este o opțiune excelentă pentru campanii simple. Boardreader se concentrează pe forumuri și  și oferă utilizatorilor posibilitatea de a căuta conversații din ultimii doi ani. De asemenea, poate genera diagrame despre tendințe, poate compara termenii din diferite surse și oferă informații despre opiniile clienților.

Managementul echipei

Cu 70% dintre persoanele lucrând la distanță la nivel mondial cel puțin o zi pe săptămână, dinamica echipelor de management – și a proiectelor – se schimbă. Multe companii apelează la tehnologie pentru a le ajuta să gestioneze echipele.

Asana și Monday.com sunt exemple de instrumente de gestionare a proiectelor, ușor de utilizat, care urmăresc și planifică sarcinile și trimit notificări automate și mementouri prin e-mail. Aceste instrumente au sisteme de chat integrate care urmăresc conversațiile de lucru pentru referințe ulterioare, ele se conectează cu alte instrumente precum Google Drive și Dropbox, plus că au aplicații pe mobil pentru a putea fi accesate de oriunde.

Citește și: Cum să îți îmbunătățești strategia de marketing pe social media

Instrumentele de urmărire a timpului, cum ar fi Toggl sau Clockify, pot ajuta la îmbunătățirea eficienței, determinând unde se îndreaptă timpul și energia unei echipe. Urmărirea timpului petrecut pe anumite sarcini și revizuirea graficelor pe care le produc aceste aplicații pot ajuta echipele să stabilească unde introducerea automatizării ar putea spori productivitatea și ce instrumente ar fi cele mai utile.

Automatizarea este crucială dacă doriți ca eforturile dvs. de marketing de conținut să aibă succes.

Citește și: Cele mai bune sfaturi pentru productivitatea echipelor de la distanță

Fiecare echipă este diferită și are propriile nevoi și provocări. De asemenea, fiecare echipă se străduiește să-și crească productivitatea și, cu atât de multe opțiuni, este mai ușor să automatizezi anumite sarcini. Este timpul să faceți primul (sau următorul) pas și să încorporați cele mai utile instrumente pentru a salva timp și energie.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •