Secretele unei strategii de social media reușite

Secretele unei strategii de social media reusite

4. Construiește o strategie de conținut robustă

Fără conținut, nu poți crea o strategie puternică de social media pentru brandul tău. O gamă largă de conținut atractiv și educativ te poate ajuta să îți consolidezi prezența pe rețelele de socializare, să ajungi la publicul țintă și să îl convertești în cumpărători.

Există multe tipuri de conținut din care poți alege, cum ar fi imagini, videoclipuri, text, link-uri și podcast-uri. Asigură-te că folosești tipurile de conținut care te vor ajuta cel mai bine să obții atenția publicului țintă.

Alături de tipul potrivit de conținut, trebuie să găsești orele și frecvența potrivită pentru a posta. Acesta este locul în care studiul publicului țintă va fi utilizat. Trebuie să studiezi ce formă de conținut preferă să consume și să-l creezi în funcție de nevoile lor. Acest lucru va crește implicarea lor.

Citește și: Moduri în care întreprinderile mici pot dezvolta o prezență puternică în social media

5. Concentrează-te pe conținutul vizual

Conținutul vizual are puterea de a atrage atenția oamenilor mai bine decât textul. Asta nu înseamnă că textul nu este important, dar ar trebui să te concentrezi mai mult pe conținutul vizual pe social media. Trebuie să depui un real efort în crearea de imagini, videoclipuri, infografii și multe altele, toate de înaltă calitate. Aceste elemente ar trebui să fie încorporate fără probleme în strategia de social media pentru a asigura o implicare maximă.

Poți utiliza, de asemenea, instrumente de proiectare, cum ar fi Canva și Stencil, pentru a oferi conținut vizual inovator pentru profilurile de social media. Aceste instrumente îți facilitează mai mult proiectarea, chiar dacă nu ai cunoștințe despre instrumente avansate, cum ar fi Photoshop.

6. Urmărește și măsoară-ți progresul

Acesta este cel mai critic pas pentru a perfecționa o strategie de marketing social pentru brandul tău. Monitorizarea și evaluarea periodică a performanței te vor ajuta să îți consolidezi strategia. Te va ajuta, de asemenea, să formulezi idei eficiente pentru a-ți promova brandul și a-ți atinge publicul țintă.

Aproape toate platformele de socializare importante oferă analize detaliate din campanii pentru a te ajuta să înțelegi progresul acestora. Pe baza acestor date, poți afla ce formă de conținut funcționează cel mai bine pentru și de care dintre ele nu ai nevoie. Vei afla cele mai bune momente pentru a-ți posta conținutul și cât de des trebuie să o faci.

Citește și: 5 modalități inteligente de a folosi social media pentru a îți crește afacerea în 2019

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •