Clienţii devin, într-un fel, echipa ta de marketing

Clientii reprezinta o sursa importanta de informatii

Pentru noi, clienţii reprezintă cei mai buni ambasadori, ei recomandând mai departe serviciile clinicilor noastre, cu o putere de convingere mult mai mare decât cea a unei campanii de promovare.

În acest moment, strategiile noastre de fidelizare vizează doar clienţii strategici – aceia care reprezintă procentul majoritar din cifra de afaceri. Încercăm să construim o relaţie de durată cu clienţii, din care fiecare parte să căștige. Clienţii fideli ne asigură un volum de vânzări constant, au o frecvenţă de cumpărare mai mare şi beneficiază de servicii medicale premium, la preţuri preferențiale.

Sintagmele „produse pentru clienţi” şi „clienţi pentru produse” caracterizează deopotrivă strategia noastră de marketing. Când ieşim pe piaţă cu un produs nou, o facem doar după o bună documentare despre cerinţele clienţilor, pentru că produsul nou creat trebuie să le rezolve o nevoie cât mai sigur, simplu şi eficient.

Încercăm să avem o abordare cât mai umană de marketing. Astfel, produsul nostru creat pentru clienţi va fi accesat în mod natural de către aceştia, iar compania va obţine clienţi pentru produse.

Dacă am avea bugete nelimitate, am putea plăti pentru analize elaborate, care să ne arate care este oferta perfectă pentru clienţi şi care ne-ar aduce profitul dorit. Dar cum nu trăim într-o lume ideală, analiza de piaţă o facem atât cantitativ, cât şi calitativ, pornind de la clienţii existenţi, care ne oferă informaţii preţioase despre serviciile medicale pe care ar dori să le găsească în clinica noastră. Ei ne spun, de exemplu, care sunt nemulţumirile lor cele mai „ascunse“ faţă de produsele concurenţei. Astfel, de multe ori, clienţii au fost cei care ne-au ajutat să introducem un nou serviciu medical, la care noi nu ne gândisem sau pe care nu îl consideram important în acel moment.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •