Clienţii devin, într-un fel, echipa ta de marketing

Clientii reprezinta o sursa importanta de informatii

De pildă, am introdus specialităţi noi deoarece clienţii noştri ne solicitau acest lucru, şi astfel am ajuns să fim „one stop shop” – un loc în care vin să îşi rezolve toate problemele de sănătate, indiferent de patologie sau zona afectată.

Prin tehnologia pe care o deţinem, am descoperit că putem furniza şi alte servicii, pentru segmente de nişă, cum ar fi persoanele active, care fac sport şi doresc să slăbească frumos şi sănătos, să păstreze un echilibru în organism, în raportul masă musculară / ţesut adipos / densitate osoasă, şi să măsoare eficienţa unui program de fitness. Astfel, am creat produsul „Evaluarea Dexa WB pentru program de fitness”.

Aşa cum precizam anterior, clienţii reprezintă o sursă importantă de informaţii. Cu ajutorul lor, creezi noi servicii, pachete şi promoţii. Tot ei, prin recomandări, te ajută să găseşti noi clienţi. Aceștia devin ­într-un fel echipa ta de marketing.

Generarea de noi clienţi reprezintă o muncă de echipă: personalul medical, recepţiile şi call-center-ul, clienţii existenţi, echipa de vânzări şi marketing.

Astăzi, din ce în ce mai multe persoane sunt prezente în mediul online, ceea ce înseamnă că este foarte important să reuşim să comunicăm eficient pe acest canal, să interpretăm datele, să înţelegem necesităţile acestui public şi să venim în întâmpinarea nevoilor lui, să ajungem în medii şi comunităţi clar definite din punctul de vedere al nevoilor / posibilităţilor de achiziţionare a anumitor servicii.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •