Depanero lansează aplicațiile pentru iOS și Android și estimează 50.000 de utilizatori în primul an

Depanero lanseaza aplicatiile pentru iOS si Android si estimeaza 50.000 de utilizatori in primul an

Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România, lansează aplicațiile pentru dispozitive mobile dedicate utilizatorilor de iOS și Android și simplifică interacțiunea client – service. În primul an de la lansare, aplicația Depanero va avea aproximativ 50.000 de utilizatori activi, potrivit estimărilor reprezentanţilor companiei.

Cu noua aplicație, sunt eficientizați timpii și procesul de trimitere în service a unui produs defect. Începând de acum, înregistrarea unui produs pentru a fi preluat în service presupune completarea în aplicația Depanero a unui formular simplu cu trei câmpuri: marca și modelul produsului, defectul acestuia, tipul garanției. Întreaga operațiune necesită mai puțin de 1 minut.

„Clienții Depanero foloseau versiunea de mobil a site-ului pentru a-și accesa contul de client, a înregistra un aparat defect și a urmări procesul de reparație al acestuia. Am analizat acest comportament, care se înscrie în tendințele de consum ale clienților, dornici să folosească soluții tot mai simple și „on the go”, și am lasat pentru ei aplicația Depanero, disponibilă pentru iOS și Android. Le oferim astfel un plus de mobilitate și simplitate, precum și acces mult mai facil și în orice moment la stadiul produselor lor aflate în reparație”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.

Depanero este primul service din România care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a înregistra solicitările de trimitere în service a produselor defecte și de a urmări stadiul în care se află acestea folosind aplicațiile mobile. Aplicația Depanero poate fi configurată pentru a notifica utilizatorul în timp real despre stadiul produselor aflate în reparație, iar acesta poate consulta în orice moment istoricul produselor în service.

Citeşte şi One Great Success Step for Small and medium businesses