9 moduri prin care managerii își fac angajații să demisioneze

Demisie

Auziți adesea cum managerii se plâng de faptul că pierd angajați buni și numai ei știu cât de mult îi va costa înlocuiea unui specialist. Motivele sunt diferite sau aceleași, dar niciodată nu implică managerul în sine. Fie este invocat salariul, sau o ofertă mai bună de la concurență, o oportunitate de schimbare de carieră, dar în realitate, oamenii nu părăsesc un job, ci părăsesc un manager. Cum puteți evita demisia angajaților valoroși? Entrepreneur.com are câteva idei de motive reale pentru care membrii echipei tale îsi dau demisia.

1. Managerii supraîncarcă oamenii talentați

Nu există nici un drum mai sigur către burnout precum supraîncărcarea unui om cu taskuri infinite. Să dai unui angajat din ce în ce mai multe lucruri de făcut este ca și cum ai pedepsi pe cineva pentru că a avut rezultate bune, pentru care ar trebui să fie de fapt premiat. Mai mult, productivitatea unui om scade drastic dacă numărul orelor lui de lucru a sărit de 50 pe săptămână. Dacă vrei să încarci un angajat cu și mai multe task-uri atunci gândește-te și să îi oferi o mărire sau o promovare în funcție pentru a-l menține și motivat.

2. Nu toți managerii știu să dea feedback pozitiv

Este foarte ușor să subestimăm importanța unui simplu Bravo! Feedbackul pozitiv este prima și cea mai simplă metodă de a arăta că observi eforturile unui angajat important pentru companie. Desigur, ideal ar fi o bonusare sau zile în plus de concediu pentru munca depusă, o recunoaștere publică a meritelor lui etc.

3. Managerilor nu le pasă de angajați

Peste 50% dintre oamenii care își dau demisia, o fac din cauza relației pe care o au cu șefii lor. Companiile inteligente se asigură că managerii lor sunt combinația ideală între a fi un profesionist desăvârșit și a fi om. Pentru că ei sunt cei care știu să aprecieze și recompenseze un angajat model, știu să comunice cu ei, să îi provoace, să îi ajute să depășească momente dificile și să îi motiveze cu strategia potrivită fiecăruia în parte. Dacă ai manageri care urmăresc doar rezultatele trimestriale și productivitatea fără a lua în calcul faptul că lucrează cu oameni, atunci ai dat greș.