Crearea unei baze de clienți pentru primele momente de viață ale unui business

Crearea unei baze de date de clienti pentru primele momente de viata ale unui business

C) Evaluează și urmărește un plan dinainte stabilit

Pentru multe start-up-uri, clienții au venit prin tehnica word-of-mouth (recomandări, mențiuni în diverse grupuri). Acest lucru este posibil când construiești un produs frumos și livrezi experiențe memorabile clienților. Un alt lucru ce ajută este apariția în presa scrisă sau online.

O altă abilitate pentru un antreprenor trebuie să fie puterea de a asculta în piață și de a spune simplu care este valoarea adăugată adusă de produs.

Antreprenorii care au dezvoltat un business de succes sunt de părere că un buget de 1000 $ pentru marketing poate fi investit în altceva. O parte restransă din sumă poate fi utilizată pentru a cumpăra soluții de software, însă restul activităților pot fi făcute cu o mică până la nicio cheltuială (conținut valoros, liste de e-mailuri, campanii de marketing bazate pe ciclul de viață al produsului, construcția de audiențe pentru social media, conversația cu clientul, optimizarea website-ului și altele).

 

D) Care sunt cele mai potrivite canale de comunicare?

La început, ar trebui folosite canalele scalabile. Așadar, liste de e-mailuri, forumuri, comunități online, evenimente offline sunt câteva instrumente.

 

E) Ce strategie de creștere funcționează pentru un startup în e-commerce?

O posibilă strategie poate fi concentrarea pe a înțelege exact cine este consumatorul și ceea ce vrea să îi fie livrat. De asemenea, discuția cu aceștia este extrem de importantă. Și vorbim despre o comunicare directă.

 

F) Când ai un startup ce oferă SaaS cum poți intra în competiție cu un jucător gigant din piață?

Oferă întâi serviciul. Oamenilor le place când sunt încurajați și “ținuți de mână”. Devino prietenul lor, spune-le ce pot face mai bine folosind varianta ta. Ceea ce cucerește este soluția care se pliază pe fiecare individ în parte.

Cu un concept puternic, ancorat în piata potrivită, formula succesului poate fi găsită prin experimentare și evoluție. Fiecare startup va avea propriul ritm de creștere și va cunoaște un alt parcurs înspre cei 1000 sau 1.000.000 de clienți.