Cum îți promovezi afacerea cu un salariu minim pe economie

Când vrei să te promovezi gratuit, conținutul e rege

Când alegi să îți crești afacerea organic, poți începe de la a crea conținut pentru blogul companiei. Pentru acesta, creșterea organică în motoarele de căutare poate fi făcută prin SEO (search engine optimization) „in house“, prin actualizarea descrierilor de pe site folosind cuvinte cheie relevante, completarea metadescrierilor, stabilirea unor link-uri scurte pentru pagini și includerea cuvintelor cheie în URL, dar și optimizarea imaginilor. De asemenea, nu trebuie uitat newsletterul, prin care poate fi distribuit conținutul către abonați.

Dincolo de motorul de căutare, prezența în social media e foarte importantă, mai ales că și rețelele sociale sunt indexate. Pe Facebook, LinkedIn, Google+, Instagram și chiar Twitter profilurile business sunt binevenite. O altă categorie importantă din online sunt forumurile, unde e important să identifici cinci până la zece din domeniul tău de activitate, pe care să publici conținut relevant. În plus, poți oferi suport pe site-ul companiei, prin implementarea unui live chat.

Acestea sunt însă medii și trucuri, dar conținutul este cel care face diferența. Poți lua în calcul să creezi tutoriale potrivite domeniului, care să fie publicate pe YouTube, Facebook sau chiar Vimeo, deși trebuie să ții cont că YouTube este mult mai popular și oamenii identifică platforma cu conținutul video dezirabil, consumabil. Infograficele sunt o altă formă de a prezenta informații într-o manieră rapidă, ușor de urmărit și reținut, iar pentru crearea acestora sunt câteva site-uri gratuite care te pot ajuta, cum ar fi Infogr.am.

Pentru obținerea celor mai bune rezultate, recomandarea Today’s este să îmbini componentele organice și plătite, deoarece un conținut bun va fi mereu apreciat și distribuit, iar investiția în publicitate îl poate duce la cât mai mulți potențiali clienți.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •