Cum să supraviețuiești ca freelancer

Cum sa supravietuiesti ca freelancer

Promovează-te

Doar pentru că păstrezi legătura cu foștii clienți, nu înseamnă că ar trebui să te limitezi la aceștia. Oricât de cunoscut este un freelancer, nu trebuie să înceteze niciodată promovarea către publicul său țintă. Acest lucru poate avea forme diferite. De exemplu, poți căuta companii din nișa ta cărora să le trimiți un e-mail în care să le aduci la cunoștință serviciile tale sau poți fi activ pe rețelele de socializare, construind un brand în jurul serviciului pe care îl oferi. Poate dura mai mult până să convingi un client să apeleze la serviciile tale doar pe baza informațiilor de pe social media, dar indiferent ce metodă alegi, folosește-o constant pentru a obține cele mai bune rezultate.

Nu uita să te concentrezi pe nișa ta, să oferi valoare și să rămâi consecvent.

Citește și: Freelancerii se bucură de „vacanță suficientă”, chiar dacă își iau mai puțin timp liber

Sursă foto: Unsplash

  • 6
  •  
  •  
  •  
  •