Motive pentru care businessul tău stagnează

7. Să te concentrezi prea mult doar pe anumite zone

Pe hârtie, o comandă mare de la un client important pare foarte atractivă. Dar este posibil ca aceasta să consume foarte multe resurse pentru a o câștiga, în primul rând, pentru a o livra și pentru a o păstra. O astfel de concentrare de forțe pentru un singur client poate avea consecințe devastatoare. Și clienții mai mici sunt importanți, acordă-le suficientă atenție.

8. Rata de conversie este foarte mică

Dacă rata ta de conversie este mică, iar produsul este corect și vandabil, atunci este posibil să ai o problemă cu procesul de vânzare sau să nu ai oamenii potriviți în sistem. Află care dintre componentele procesului de vânzare este cea care încetinește lucrurile și rezolvă problema înainte ca stagnarea să devină o pierdere. Discută cu marketingul și cu clienții existenți pentru a putea analiza cel mai bine situația.

9. Dependența întregii companii de tine

Dacă ți-ai construit compania în jurul unui set de abilități pe care doar tu le deții este normal ca, de la un moment dat înainte, să nu mai poți dezvolta businessul pentru că, fizic, nu mai ai cum să lucrezi mai mult decât o faci deja. Mai mult, a lucra cu motoarele turate la maximum nu va face decât să te ducă pe tine spre burnout, iar compania spre faliment. Externalizează sau deleagă.