Secretul pentru a cheltui mai puţin pe reclamele Facebook

Programați-vă anunțurile ca acestea să fie difuzate timp de două zile fiecare și să livreze anunțul la următoarele segmente de public personalizate:

  • Lista de e-mail curentă de abonați
  • Oameni care au dat like paginii de Facebook
  • Audiența site-ului personalizat, dacă aveți deja un pixel în loc. (Dacă nu, există un plug-in WordPress numit plugin AdChief, cu ajutorul căruia puteți să instalați unul.)

Notă: Dacă sunteți la început și abia s-au plasat reclamele pe site-ul deținut, vă puteți concentra campania inițială pe fanii de pe pagina de Facebook și pe lista de e-mail. Veți construi site-ul public personalizat așa cum vă  este indicat prin intermediul anunțurilor de pe blog.

Această etapă de testare durează 2 zile pe blog, fiind de 10 zile pentru cele 5 postări. La sfârșitul celor 10 de zile, uitați-vă la statisticile de anunțuri Facebook pentru a vedea rata de click și costul pe click pentru fiecare postare. Postarea-erou este cea care are cea mai mare rată de click și cel mai mic cost pe click,  explică Andreea Lada de la Ananda PR.

Creați o reclamă pentru postarea-erou de pe blog pentru un public asemănător

Din moment ce tocmai ați stabilit ce conținut este cel mai popular pentru publicul propriului site, Facebook poate utiliza aceste informații pentru a identifica alți utilizatori care sunt susceptibili de a fi interesați de aceste informații.

Pe măsură ce creați publicul asemănător, setați profilul public să fie în termen de 1% dintre persoanele care au vizitat postarea-erou de pe blog, astfel încât să nu pierdeți bani de publicitate pentru persoanele care nu sunt interesate de produsul sau serviciul oferit. Acest lucru poate scădea dramatic costul pe click.

Pentru mai multe detalii, citiţi aici.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •