Sfaturi adresate retailerilor pentru un Black Friday de succes

Black Friday
  1. Pornește de la interesele și motivațiile consumatorilor

Crește notorietatea magazinului online, punând accent pe diversitate de produse: principalele două motive care dictează alegerea magazinului online de la care vor face cumpărăturile.

Susține cumpărătorii în găsirea cadourilor pentru sărbătorile ce urmează: al treilea motiv și cel cu rata de conversie cea mai mare pentru care românii fac cumpărături online cu ocazia Black Friday.

Răsplătește clienții care au făcut cumpărături de pe website-ul tău: Black Friday este o ocazie pentru cei care cumpără de a-și dovedi talentele de shopper – calculat, calm, analist de oferte și investiții. Susține talentele de shopper ale clienților, încurajându-i să cumpere mai mult. Pentru fiecare produs cumpărat de pe website, primesc un extra discount la următorul sau alte recompense.

Acestea sunt doar câteva tendințe pe care SMG RO, Leo Burnett și TNS România le-au identificat în studiul Black Friday din 2015, tendințe care vor fi urmărite și în noul studiu din acest an.

Black Friday este un studiu amplu, ce conține o măsurare calitativă și una cantitativă atât înainte de perioada Black Friday, cât și după finalizarea acestei perioade promoționale. Pentru investigarea în amănunt a comportamentului de cumpărare, chestionarele au fost aplicate pe același eșantion de 1.479 respondenți. Targetul cercetării îl constituie online users din zonele urbane, cu vârste de peste 14 ani. Pentru urmărirea unor trenduri în comportamentul internauților din zona urbană cu ocazia Black Friday, studiul ce urmează a fi realizat în 2016 va păstra aceleași coordonate metodologice ca și cel de anul trecut.

Citeşte şi Mircea Kivu, despre Black Friday: Românii n-au nevoie de crizǎ pentru a fi atraşi de ofertele promoţionale