Doi designeri de jocuri de strategie din Transilvania targhetează piața globală cu TacTiki

TacTiki este un joc nou, inovator, pentru doi jucatori, bazat pe strategie si memorie.

Războiul zeilor are loc undeva într-un colț ascuns al Oceanului Pacific, pe o mică insulă polineziană. Acesta este conceptul din spatele figurinelor TacTiki.

După finalizarea primului prototip al jocului în 2017, accentul a fost pus pe demersurile legate de marketing, necesare înaintea lansării oficiale a jocului.

Ceea ce a presupus:

  • clipuri de prezentare 3D – explicând modul în care funcționează jocul;
  • creare pagină web, profil pe rețelele de socializare (Facebook, Instagram, Twitter etc.);
  • recenzii video făcute de către specialiști în domeniu; foarte multe persoane decid să cumpere sau nu anumite jocuri de societate, pe baza acestor videoclipuri.

Feedback-ul specialiștilor despre TacTiki este unul pozitiv, iar videoclipurile de la prezentarea jocului vor fi lansate în zilele următoare.

Jocul de societate va fi disponibil pentru precomandă la prețul de 39 dolari (aproximativ 160 lei) pentru pachetul Standard (Retail Edition) și 47 dolari (aproximativ 195 lei) pentru pachetul Special (Deluxe Edition). Dar în prima zi a campaniei lansate pe Kickstarter, va exista o ofertă specială Early Bird pentru pachetul Deluxe, la prețul promotional de 42 dolari (176 lei).