Doi designeri de jocuri de strategie din Transilvania targhetează piața globală cu TacTiki

TacTiki este un joc nou, inovator, pentru doi jucatori, bazat pe strategie si memorie.

Campania se lansează pe 5 februarie, ora 18, și se va derula pe o perioadă de 30 de zile, timp în care sunt necesare minimum 1.500 de precomenzi.

Toți banii câștigați în urma precomenzilor vor fi reinvestiți în joc / business.

Până acum, Gábor și Botond au investit 10.000 dolari în joc, fără a lua în calcul munca lor.

Gábor și Botond cred cu tărie în succesul jocului și au deja un plan de afaceri pentru viitor. După lansarea pe Kickstarter, intenționează să comercializeze TacTiki în întreaga lume. În același timp, intenționează să participe la târguri internaționale de Gaming, cum ar fi cea mai prestigioasă expoziție de jocuri din lume, Spiel Messe din Essen, Germania.

Deocamdată, prima ediție TacTiki are regulamentul doar în limba engleză, dar mai târziu, acesta va fi disponibil în șapte limbi diferite, inclusiv română.

Dezvoltatorii își doresc, de asemenea, să introducă jocul în lumea smartphone-urilor (un APP TacTiki). Pentru acest lucru, este necesară o investiție semnificativă (în jur de 100.000 de dolari).

(Foto: tactiki.com)