Publicați conținut des, dar asigurați-vă că este valoros
Discreția editorială a Google nu este perfectă, dar este din ce în ce mai bună, iar cel mai bun conținut va crește. De exemplu, nu ați vizita foarte des cinematograful dacă ar avea aceleași trei filme proaste lună după lună, nu?
Motoarele de căutare seamănă foarte mult cu oamenii, prin faptul că tind să acorde atenție site-urilor web care au actualizări frecvente. Asta înseamnă să adăugați în mod regulat conținut care să îi mențină pe oameni implicați.
Acest lucru ar putea fi orice de la postare pe blog, video, infografie sau o bucată de conținut descărcabil. De asemenea, este important să încercați să faceți conținutul cât mai valoros pentru publicul dvs. Nu ar trebui să postați doar de dragul de a arunca ceva acolo. Dacă publicul dvs. consideră că un conținut este relevant, este mai probabil să îl partajeze și cu cât îl văd mai mulți, cu atât autoritatea site-ului dvs. este mai bună.
Citește și: Tehnici de SEO care asigură primele locuri în căutările Google
Cât de des doriți să adăugați conținut nou depinde de dvs., dar dacă rămâneți luni fără să adăugați ceva nou, orice strategie SEO e inutilă. Adăugarea de conținut nou săptămânal – sau chiar zilnic – și actualizarea conținutului vechi cu link-uri noi vor adăuga valoare site-ului dvs. Acest lucru va atrage atât cititorii, cât și motoarele de căutare.
Concentrați-vă pe reputația dvs. de EAT
Titlurile despre răspândirea falselor știri au dominat o mare parte a ciclului de știri în 2019, iar Google a spus că va lua măsuri suplimentare pentru a opri răspândirea informațiilor false.
Pentru a stabili această încredere, întreprinderile vor trebui să se asigure că site-urile web au o reputație puternică de expert, autoritate și încredere (EAT). Fie prin expertiză și acreditare demonstrate, fie prin surse și performanțe respectate.
Nu ignorați mici detalii
Cu siguranță, cuvintele cheie sunt o parte din SEO, dar există alte puncte de lovit pe care le-ați putea ignora. Mult prea des, oamenii uită de importanța optimizării imaginii. S-ar putea să aveți o fotografie fantastică cu un urs pentru articolul dvs. despre camping în Yellowstone, dar dacă este salvat sub numele de „bearr734388787j_zz”, nu vă așteptați ca Google să o bage în seamă. Motoarele de căutare evaluează imaginile de pe etichete și textul ALT, așa că țineți cont de asta.
De asemenea, veți dori să fiți atenți la etichetele de titlu H1, H2 și H3. Google citește aceste bucăți de cod HTML ca indicatori de importanță și pot avea un impact semnificativ asupra modului în care site-ul dvs. web este citit.
Citește și: Tactici de SEO pe care fiecare afacere trebuie să le implementeze