Tehnici de marketing pentru o afacere cu un buget restrâns

Tehnici de marketing pentru o afacere cu un buget restrans

Este destul de ușor să-ți treci afacerea pe prima pagina a rezultatelor căutării folosind platforma de publicitate plătită Google, numită AdWords. În acest caz, rezultatul căutării tale ar intra în categoria nr. 1 de mai sus și va avea o casetă verde „Anunț” lângă ea.

Amplasarea anunțului tău este determinată de frazele cheie care sunt licitate. Cu cât este mai mare suma licitată de tine, cu atât anunțul tău va fi afișat în clasament și cu atât mai multe probabilități vor avea anunțurile ca parte a strategiei tale de marketing.

De fiecare dată când cineva face clic pe anunțul tău pentru a îți vizita site-ul, plătești Google. Astfel, aceste anunțuri se numesc anunțuri pay-per-click. Clicurile pot fi câțiva bănuți pe clic, în funcție de competitivitatea industriei și a cuvintelor tale cheie.

De exemplu: Dacă ai fost stomatolog în Dallas sau Texas, ai licita pe cuvinte cheie precum „Dallas dentist” și nu pe cuvinte cheie precum „mecanic auto” sau „instalator Dallas”. Și, dacă licitezi pe „Dallas dentist”, o sumă licitată de 50 dolari pe clic îți va garanta în primul rând locul de top al fiecărei căutări a cuvântului cheie – în timp ce o sumă licitată de 0,05 USD pe clic ar putea să nu îți ofere deloc expunere.

Citește și: Limitările Inteligenței artificiale în marketing

Desigur, aceste oferte din exemplul de mai sus sunt scandaloase de dragul demonstrației. O prezentare reală a AdWords arată că estimările sumelor licitate „din partea de sus a paginii” pentru cuvântul cheie „Dallas Dentist” sunt cuprinse între 7,61 și 17 $. Asta înseamnă că orice ofertă de peste 17 dolari îți va garanta un loc de top, în timp ce orice sub $ 7 nu îți va oferi deloc multă expunere.

Desigur, alte variabile intră în joc aici, cum ar fi:

  • Calitatea site-ului tău web
  • Cât timp petrec oamenii acolo
  • În câte pagini fac clic și ce accesează
  • Cum au evoluat campaniile anterioare pe AdWords
  • Cât de relevante sunt reclamele tale pentru cuvântul cheie căutat,

Și alte câteva, dar acestea sunt semnalele cheie pe care le folosește Google

Cu excepția cazului în care vrei să petreci mult timp în încercarea de a ajunge în clasamentul organic, este logic să plătești o taxă pe clic pentru a ajunge rapid pe prima pagină.

Dacă afacerea ta își derivă clienții la nivel local (ca majoritatea întreprinderilor mici), poți difuza anunțuri direct pe Google Maps.

Celălalt avantaj oferit de anunțurile Google Maps este faptul că poți utiliza lista reală de afaceri Google pentru anunțul tău de hartă, ceea ce este o veste excelentă dacă ai mai multe recenzii Google – acest lucru adaugă instantaneu credibilități.

Încă un lucru – pentru anunțurile locale, asigură-te că activezi „extensia locației” în Google AdWords. Aceasta îți va sincroniza anunțurile cu adresa companiei.

Citește și:Blugento lansează un serviciu de digital marketing pentru magazinele online partenere

Acum, dezavantajul. Aceste anunțuri necesită monitorizare activă și modificări pentru a menține cheltuielile sub control.

În mod ideal, trebuie să verifici anunțurile pentru a te asigura că această strategie digitală nu înseamnă doar producerea de clicuri (pe care le plătești), ci clienți.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •