Tehnici de marketing pentru o afacere cu un buget restrâns

Tehnici de marketing pentru o afacere cu un buget restrans

2. Fă anunțuri coordonate pe Facebook și Instagram.

Deoarece Facebook deține Instagram, poți difuza anunțuri pe ambele rețele simultan de la Facebook Business Manager, care operează pe un model de plată pe clic similar cu AdWords.

În funcție de buget, poți stabili cât vrei să cheltui fie ca buget zilnic, fie să rulezi anunțul pentru o perioadă determinată de timp și să limitezi cheltuielile bugetare la datele stabilite. De exemplu, difuzezi anunțul timp de două săptămâni, iar în acele două săptămâni, setezi bugetul la 150 de dolari pentru clicuri pe anunțuri.

Cea mai mare problemă pe care o văd proprietarii întreprinderilor mici cu reclamele Facebook este că aceștia cheltuiesc bani pentru a trimite trafic și duce pe site-ul lor web, dar nu există coeziune între anunț și pagina pe care ajung, sau, mai rău, nu există o cale clară pentru acești vizitatori să te contacteze.

Când cineva face clic pe anunțurile de socializare, ar trebui să ajungă pe site-ul tău web, să recunoască unde se află și să știe exact cum să te contacteze rapid pentru ceea ce își dorește. Un cuvânt înțelept: aceste anunțuri necesită, de asemenea, gestionare și întreținere continuă, cum ar fi platforma Google AdWords.

3. Pune-ți la contribuție expertiza pentru a-ți crea credibilitate.

 Relațiile publice sunt un domeniu căruia nu suficient de mulți proprietari de afaceri îi dedică timp. În mare parte pentru că sunt atât de ocupați cu desfășurarea activitatății zilnice.

Citește și: Tendințe în marketingul digital pentru 2020 

Acestea fiind spuse, reputația afacerii tale este mai importantă ca niciodată în generarea credibilității și încrederii în produsele și serviciile tale. În plus, PR-ul este gratuit pentru tine și necesită doar un angajament de timp pentru ca acesta să funcționeze.

Există de obicei două tipuri de operare de PR care funcționează cel mai bine pentru companii:

Tipul în care o publicație scrie un articol despre tine și / sau afacerea ta și de ce este relevantă

Tipul în care contribui cu un articol la o publicație relevantă pentru domeniul tău de expertiză

Al doilea tip de pickup este mult mai ușor de obținut.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •