Tehnici de marketing pentru o afacere cu un buget restrâns

Tehnici de marketing pentru o afacere cu un buget restrans

Iată câteva sfaturi:

  • Găsiți bloguri, reviste, ziare, podcast-uri și chiar emisiuni radio la care publicul tău este atent.
  • Vino cu o idee de articol care să rezolve o problemă pentru publicul țintă – de obicei, o problemă pe care ești calificat unic și profesional.
  • Folosește poșta pentru a ajunge la consumatori.
  • Credeți sau nu, este vorba despre poștă directă „old school”!

Să analizăm rata de răspuns după numere (aceste cifre sunt toate reprezentative ale marketingului pentru noile perspective, mai degrabă decât clienții / clienții actuali.

  • Email, căutare plătită și social media (2019): 1%
  • Display online (2019): 1%
  • Poșta directă (medie în perioada 2003 – 2015): 1,6%
  • Poșta directă (2017): 2,9%
  • Poșta directă (2018): 5%

 Cel mai mare dezavantaj al poștei directe este costul expedierii, care este stabilit de Serviciul Poștal al fiecărei țări și constituie cea mai mare parte a costurilor oricărei campanii.

Poți reduce costul de expediere, selectând metode de livrare mai accesibile. 

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •