Ce îți trebuie pentru creșterea vânzărilor în 2020

Ce iti trebuie pentru cresterea vanzarilor in 2020

Adesea reprezentanții recurg la utilizarea unor materiale mai puțin eficiente, dar care se potrivesc nevoilor lor generale. Când firma are un portal central de gestionare a acestor materiale aprobate care sunt clasificate în mod clar pentru diverse tipuri de cumpărători și diferitele etape din procesul de cumpărare, echipa de business development are resursele necesare pentru a influența și ghida deciziile de cumpărare.

O platformă centrală cu analiticele vânzărilor

O platformă centrală care să prezinte în timp real aproape datele analitice de vânzări ajută reprezentanții de vânzări să știe care sunt cele mai eficiente materiale de vânzare corelate fiecărui tip de cumpărător și pentru diferitele etape ale procesului de cumpărare. Echipa de marketing poate optimiza programele de targetare numai dacă au datele care să le arate de ce este nevoie pentru a avea succes. Reprezentantii de vânzări sunt cunoscuți pentru modul defectuos în care își mențin bazele de date, iar liderilor echipelor vânzărilor le pasă de datele privind prognoza vânzărilor (pe motiv întemeiat). Pe de altă parte, echipele de vânzări bine gestionate sunt remarcabil de bune în furnizarea de date. Echipele de vânzări sunt literalmente „live” în aplicația CRM toată ziua, iar oamenii sunt încurajați să obțină date bune de marketing pentru a își face viața mai ușoară.

Citește și: Pe ce să ”pariezi” ca să câștigi în marketingul B2B (partea a 2-a)

Un mijloc de colaborare și feedback

Dezvoltarea vânzărilor este cu adevărat puntea dintre marketing și vânzări, iar aportul continuu din ambele părți este necesar pentru îmbunătățirea continuă. Cele mai eficiente procese de dezvoltare a vânzărilor conțin un mecanism de feedback încorporat. Acest lucru permite echipelor de marketing să informeze echipa de business development cu privire la nuanțele și provocările specifice legate de oportunitățile de vânzări, permițând în același timp echipelor de vânzări să ofere feedback despre disponibilitatea prospecților și ușurința de a-i converti.

Indiferent dacă sunt definite sau nu ca atare, toate firmele utilizează procesele de dezvoltare a afacerilor într-o anumită formă sau alta. Cu cât procesele de business development sunt mai atent construite și cu cât echipele de marketing și vânzări sunt mai bine instruite, cu atât vor genera potențiali clienți mai bine calificați și mai multe vânzări. Iată de ce este extrem de util un plan strategic de business development bazat pe date pentru a obține constant eficiență, rate de conversie bune și un randament mai mare.

Sursa foto: Digitaledge.org

  • 16
  •  
  •  
  •  
  •