Cum să obţii mai mulţi clienţi locali cu ajutorul Facebook-ului

Încurajează Check-inurile în locaţia ta

Dacă ai o pagină de Facebook, clienţii pot da check-in când îţi vizitează locaţia. Chiar dacă utilizatorii îşi ascund activitatea de check-in, prietenii acestora de pe reţeaua socială vor putea vedea când îşi dau check-in în locaţia ta.

Când utilizatorii folosesc check-in, Facebook sugerează automat diverse acţiuni pe care ei le pot aplica pentru updatarea status-ului, precum „iau micul dejun” sau „la cină cu familia”.

Citeşte şi Cum îți promovezi afacerea cu un salariu minim pe economie

Distribuie oferte prin intermediul Facebook Beacon

Dacă vrei să îţi creşti activitatea din magazin şi să foloseşti vizita unui client pentru a îţi creşte audienţa locală, Facebook Bluetooth Beacon este un instrument de care ai nevoie. Este un obiect asemenea router-ului de Wi-Fi, pe care îl aşezi în magazinul tău.
Dacă ai clienţi care sunt pe Facebook când vin în magazin ori sunt aproape de magazinul tău, ei vor vedea o muţime de informaţii de pe pagina ta, incluzând o notificare de bun venit, îndemnuri să dea like la pagină şi să folosească check-in-ul şi recomandări despre business-ul tău. Aceste „Place Tips” îţi oferă şansa să afişezi conţinut targetat pentru audienţa ta, când aceştia sunt pe aproape.

Înscrie-te în grupurile locale

Este foarte util să te înscrii în grupurile locale de pe Facebook, care sunt relevante pentru afacere, prin care te vei putea conecta cu consumatorii din zona ta.  Pentru a găsi grupurile de Facebook de care ai putea avea nevoie, apasă Discover Groups, care se află în bara de navigare, deasupra news feed-ului.

Citeşte mai multe pe AnandaPR.ro.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •