Domină, convinge, convertește!

Domina, convinge si converteste

Cum ar fi dacă ți-am spune că există o strategie prin care îți poți crește conversiile, în timp ce faci mai puțină muncă? Te-ar interesa să știi? Nu este o strategie nouă, mai degrabă una pe care autorii și marketerii de informații o folosesc pentru a-și construi imperiile: vorbitul. Mai exact, vorbitul pentru profit.

Un articol pe Entrepreneur dezvăluie o formulă demonstrată prin care poți converti publicul în bani.

1. Captează-le atenția.

Deschide conversația puternic, cu o poveste emoționantă, un film emoțional, o demonstrație impresionantă, glume amuzante sau chiar prin a pune întrebări pentru a prelua controlul asupra mulțimii chiar de la început.

Citește și: Cine are nevoie de abilități de public speaking?

2. Construiește legătura.

Înainte ca mulțimea să îți asculte mesajul, trebuie să stabilești o legătură pe tot parcursul prezentării. Povestește, plimbă-te prin mulțime și pune întrebări – acestea sunt doar câteva dintre cele mai importante modalități prin care poți crea acea legătură cu audiența.

3. Câștigă credibilitate.

Întrebarea pe care publicul și-o pune în tăcere este: „Cine este el ca să vorbească despre asta?” Deci, dovedește-le că ai destule realizări ca să îi convingi contrariul.

4. Țintește o problemă pe care o au (sau nu știu că o au).

Va trebui să aduci în discuție o problemă pe care publicul oa are, apoi să-i faci conștienți de ea. Speakerii mari pot face ca publicul să dețină controlul asupra problemei.

5. Arată-le că există o soluție.

După ce le-ai arătat problema, trebuie să oferi mulțimii o soluție. Pentru conversii maxime de vânzări, prezintă-ți produsul sau serviciul ca fiind acea soluție a problemei.

Citește și: Teamă de vorbitul în public? Cum să țineți un discurs de succes

6. Stabilește așteptări.

Aici vorbim despre formula clasică:

  • spune-le ce le vei spune;
  • spune-le;
  • spune-le ce le-ai spus.

La fel de important, trebuie să îi faci să știe de ce ești acolo, adică să vinzi un produs sau o idee.

7. Dă-le o dovadă socială.

Ai putea vorbi până te îngălbenești la față încercând să ne demonstrezi un punct de vedere sau un concept, dar majoritatea oamenilor nu te vor crede. Arată-le mărturii, cecuri, declarații bancare sau alte elemente de probă pentru a-i face să te creadă.

8. Arată-le beneficiile.

Foarte mulți speakeri cred că cea mai bună modalitate de a vinde oamenilor un lucru este prin a le spune despre caracteristicile acestuia. Tocmai de aceea rămân dezamăgiți atunci când își dau seama că, de fapt, oamenii nu cumpără în funcție de caracteristici. Ei cumpără datorită beneficiilor pe care le aduce produsul sau serviciul respectiv, așa că arată-le acele beneficii.

9. Fă-le o ofertă pe care nu o pot refuza.

În prezent, nu poți oferi, pur și simplu, nici măcar un singur produs. Vei descoperi că, dacă vrei să crești vânzările, trebuie să oferi o valoare adăugată prin bonusuri. Rapoartele, apelurile telefonice, fișierele audio, programele de calculator și produsele suplimentare pot fi bonusuri excelente.

10. Convertește riscul și asigură-le o garanție.

Motivul principal pentru care oamenii nu vor cumpăra produsul sau serviciul tău este pentru că au fost dezamăgiți în trecut. Dacă tu crezi cu adevărat în produsul tău, spune-le și dă-le o garanție fără risc.

11. Dă-le un termen limită / limitează produsul.

Ai observat vreodată că reușești să faci mai mutle atunci când există un termen limită? Același lucru este valabil și pentru a atrage oamenii să profite de ceea ce le oferi. Pune-i la curent cu faptul că există un deficit sau un termen limită și trebuie să ia măsuri acum.

12. Apel la acțiune.

Majoritatea speakerilor devin mai stricți atunci când vine momentul să facă oferta, dar trebuie să spui publicului să ia măsuri și cum poate să facă asta. Cea mai simplă cale este să îi întrebi: „câți dintre voi ați vrea să vă împărtășesc același sistem care mi-a adus mie succesul?”

Acum, că ai formula, și tu poți folosi puterea acestui tip de media pentru a recruta și a atrage noi clienți.

Foto credit: robinsonk26 / Pixabay.com