Opinia tinerilor, principalul influențator al achizițiilor făcute de către părinți

Lacramioara Loghin, Managing Director. Opinia tinerilor, principalul influențator al achizițiilor făcute de către părinți

Tinerii ar cheltui mai degrabă pe acumularea de experiențe decât pe produse

Studiile calitative realizate în cea de-a doua jumătate a lui 2015 au arătat că tinerii sunt mult mai interesați de experiențe decât de produse. „Am validat prin studii cantitative concluziile obținute prin intermediul focus-grupurilor și într-adevăr, 8 din 10 tineri din România afirmă că ar cheltui mai degrabă pe acumularea unor experiențe decât pe produse”, afirmă Lăcrămioara Loghin, Director General Exact Cercetare și Consultanță. „De asemenea, dezvoltarea companiilor care oferă instant servicii a căror achiziție nu este necesară (cum ar fi Uber) creează un nou trend în rândul tinerilor în ceea ce privește proprietatea asupra bunurilor (7 din 10 tineri români preferă să împartă lucruri și nu să le dețină), dar și așteptări legate de accesul în timp real la produse și servicii. Pe lângă conținut și experiențe relevante, tinerii așteaptă ca brandurile să le ofere în plus șansa de a dobândi noi competențe, de a le recomanda noi trenduri”, susține Lăcrămioara Loghin.

Tinerii își doresc ca brandul să le reflecte personalitatea

Mai mult decât atât, pentru 7 din 10 tineri este important ca brandul să le reflecte personalitatea, 6 din 10 afirmând că își doresc să găsească branduri cărora să le fie loiali. „Tinerii sunt extrem de preocupați de ecologia mondială, 74% dintre tinerii români apreciind brandurile care se implică în astfel de campanii. Drept urmare, companiile ar trebui să aibă în vedere crearea unor produse ecologice sau dezvoltarea de programe care să vizeze schimbări pozitive asupra mediului”, mai adaugă Lăcrămioara Loghin.

Acest lucru nu înseamnă, însă, că decizia finală de cumpărare nu este luată după o analiză atentă a prețurilor. Tinerii din România afirmă în procent de 70% că urmăresc chiar în social media brandurile care acordă discounturi și oferte speciale.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •