Lagardère Travel Retail România va avea primul CEO român

„Experiența Lagardère Travel Retail România este unică. Ne-am dorit să facem din 1 Minute și Inmedio branduri puternice, cu rețele extinse de magazine, iar evoluția lor a fost la fel de frumoasă ca obiectivele pe care ni le-am propus”, a menționat Stefan Picard, viitor Executive Vice President Commercial Development & Transformation în cadrul Duty Free Global, parte a Grupului Lagardère.

Stefan Picard s-a alăturat grupului Lagardere în 1996, în Montreal. După ce a ocupat diverse poziții în cadrul Grupului, acesta a preluat poziția de CEO al Lagardère Travel Retail România în anul 2010 și a condus compania într-o perioadă prosperă. El se va alătura de la 1 noiembrie echipei Duty Free Global, pe poziția de Executive Vice President Commercial Development & Transformation și raportând direct către CEO-ul DFG, în calitate de membru al Comitetului Executiv.

Cu o experiență de peste 20 de ani pe piața românească, Lagardère Travel Retail este un jucător activ în zona de retail și foodservice, ce deține un portofoliu larg de mărci proprii. Portofoliul variat de branduri pe care le operează pe cele 2 segmente de business – Travel Essentials și Foodservice – oferă soluții tailor-made.

Lagardère Travel Retail România este prezentă de peste 20 de ani în zonele de tranzit (Travel Retail), galerii comerciale și centre de afaceri și operează o rețea de peste 270 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Convenience Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cu un portofoliu de opt branduri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay, 1 Minute și So! Coffee.

Citește și: Deloitte România promovează cinci manageri seniori în roluri de directori