Managerul SkyTower: Construim un centru de conferințe și un restaurant de business

SkyTower va găzdui, de anul viitor, un centru de conferințe și un restaurant de business. Cele două se vor afla la etajul 36, adică ultimul din cea mai înaltă clădire de birouri din România.

Apariţia unui asemenea restaurant în zonă și a unei săli de conferințe ar fi mai mult decât binevenite în zonă, întrucât există cerere în acest sens, potrivit managerului SkyTower, Ruxandra Grinzeanu. În prezent, proiectul se află în faza de pregătire, iar dacă administratorii clădirii vor găsi operatorul potrivit, lucrările vor fi gata în primul trimestru al anului 2016.

Citește și Cât de important este contactul vizual într-o întâlnire de afaceri

Despre costurile amenajării centrului de conferințe şi a restaurantului, managerul clădirii de birouri nu a oferit cifre exacte, menționând însă că lucrările presupun o investiţie estimată de până într-un milion de euro.

”În momentul de față suntem în curs de evaluare a investiției pe care o vom face la începutul anului viitor, nu pot să vă dau o cifră, având în vedere că proiectul a prins aripi doar pe hârtie până în acest moment. Dar ceea ce vrem să oferim este un produs distinct, diferit de ceea ce oferă hotelurile, în acest moment, pe piața aceasta a centrelor de conferință”, a spus Ruxandra Grinzeanu.

De ce nu a fost construit centrul de conferințe până acum

Centrul de conferințe a fost planificat încă din schițele SkyTower numai că, la momentul în care clădirea de birouri și-a deschis porțile (finalul anului 2012), ”în jur nu era competiția atât de acerbă și nu exista o cerere reală pentru un astfel de centru”, a mai adăugat managerul SkyTower.

”De la sfârșitul anului trecut identificăm o cerere reală a celor din jur și a chiriașilor clădirii noastre pentru a avea un centru de conferințe la îndemână”, a mai spus Grinzeanu.

Citește și Dincolo de aparențe: Cum să ne cunoaștem partenerii de business

Totodată, managerul clădirii a explicat că centrul de conferințe nu este un proiect în sine, ci o parte din proiectul SkyTower. Centrul de conferințe va avea 600 de metri pătrați și va fi extins, în cazul în care va fi nevoie.

Cine va avea acces la centru de conferințe

Accesul la centrul de conferințe va fi pe bază de abonament, iar abonații vor beneficia de un sistem de booking online.

”În primul rând, ne vom adresa chiriașilor clădirii și le vom oferi conference area, meeting area, training area – tot ce ar avea ei nevoie pentru o desfășurare optimă a activitățiilor lor. Dacă solicitările din interiorul clădirii se vor dovedi insuficiente, ceea ce nu cred, ne vom adresa și în exterior, dar după ora 18, când chiriașii clădirii nu ar mai avea nevoie de centrul de conferințe. Atunci îl vom deschide și celor din jur. Solicitări există, de la chiriașii clădirilor din jurul nostru pentru un centru de conferințe în această zonă, este  o mare lipsă a zonei de nord în acest moment”, a declarat Grinzeanu.

Necesitatea unui restaurant de business

Ruxandra Grinzeanu a spus că zona de Nord devine noul ”Business District al Bucureștiului” și că e nevoie de un restaurant care să le ofere oamenilor de afaceri un spațiu de întâlnire cu viitorii parteneri, aproape de birou.

Citește și Impactul strângerilor de mâini de la începutul întâlnirilor de afaceri

“Zona de Nord a Bucureştiului nu are în momentul de faţă decât câteva restaurante pe care eu le văd mixte, nu neaparat în regim de business. Dacă vrei să iei un prânz de afaceri sau o cină de afaceri trebui să te duci în Şoseaua Nordului, aceea este zona preferată. Având în vedere că avem atâtea mii de metri pătraţi care ne înconjoară, iar majoritatea jucătorilor importanţi din economie se mută în zona aceasta, clar este necesară apariţia unui restaurant de business”, a mai declarat, ieri, în cadrul unei conferințe, managerului SkyTower.

(Foto: OMA Vision)