Echipele de marketing sunt responsabile pentru a atrage vizitatori pe site-ul dvs., dar aceasta este doar jumătate din proces. Există șanse mari ca majoritatea oamenilor care ajung în magazinul dvs. online să plece fără să cumpere vreodată un produs.
Deși la început s-ar putea să pară rău, este mai bine decât credeți: în loc să încercați să vindeți produse sau servicii către cineva care nu este familiarizat cu marca dvs., sunteți acum însărcinat să ajungeți la oameni care știu despre compania dvs., dar care nu sunt încă clienți.
Există o mulțime de moduri în care puteți viza acești vizitatori și îi puteți transforma în clienți. Vom prezenta cum să stabiliți segmente de public și cum să utilizați e-mailul și rețelele sociale pentru a vă conecta cu persoanele care au vizitat anterior site-ul dvs, scrie business.com.
Să începem prin a vorbi despre ce puteți face în culise pentru a îmbunătăți performanța campaniilor dvs. de retargeting.
Stabiliți segmente de clienți
Fiecare companie are clienți care se încadrează în mai multe categorii în funcție de preferințele, problemele și obiectivele lor. Punctul comun al acestor trăsături alcătuiește diferite segmente de public.
Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management
De exemplu, un magazin online pentru animale de companie ar crea probabil segmente pentru diferite persoane, în funcție de animalele pe care le dețin. Echipa de marketing ar analiza comportamentul utilizatorilor și istoricul achizițiilor pentru a determina ce tip de promoție are cele mai mari șanse de a vedea o conversie atunci când este trimisă unui anumit client.
Imaginați-vă dacă această companie a promovat o afacere cu 50% reducere la toate bunurile pentru pisici. Credeți că ar fi mai eficient să reorientați fiecare client care a vizitat site-ul sau doar cei care au navigat pe produse și conținut pentru pisici? Adevărul este că nu este nimic în neregulă cu plasarea acestei promoții direct pe site-ul dvs. Dar când retargetați, utilizați conținut personalizat în avantajul dvs.
Dacă obiectivul dvs. este să obțineți mai multe conversii direcționate de la clienții care v-au vizitat site-ul, este mai bine să creați conținut pe baza preferințelor lor. Puteți afla mai multe despre publicul dvs. examinând contul Google Analytics, precum și datele de e-mail și rețelele sociale.
Încurajați înscrierile prin e-mail
Una dintre cele mai bune modalități de a ajunge la utilizatori după ce părăsesc site-ul dvs. web este prin e-mail. Se estimează că 4,4 miliarde de persoane au un cont de e-mail, ceea ce înseamnă că aveți șanse mari să ajungeți la clienți potențiali prin intermediul acestei platforme.
Cheia utilizării acestei strategii pentru reorientarea clienților este să-și lase adresele de e-mail înainte de a pleca. Puteți îndeplini această sarcină plasând un formular de înscriere prin e-mail într-un loc proeminent de pe site-ul dvs. web.
Utilizați bara laterală a site-ului dvs. web sau o campanie pop-up care solicită utilizatorilor să se înscrie pentru conținutul viitor prin e-mail. Dacă persoana care citește mesajul dvs. a vizitat site-ul dvs. și a găsit un conținut sau un produs util, se poate abona la lista dvs. de e-mail.