Soluții pentru a economisi bani cu serviciul pentru clienții de care orice întreprindere mică are nevoie

Solutii pentru a economisi bani cu serviciul pentru clientii de care orice intreprindere mica are nevoie

Serviciul pentru clienți este unul dintre domeniile în care proprietarii de afaceri pot optimiza resursele fără compromisuri semnificative dacă sunt înțelepți în legătură cu acest lucru. Iată câteva moduri de a economisi bani fără a pierde calitatea serviciilor.

1. Introduceți soluții de autoservire

Instrumentele de autoservire sunt, de asemenea, numite Nivelul 0 de asistență pentru clienți, deoarece oferă clienților cele mai elementare informații. Aceasta economisește timp consultanților și le permite să se concentreze pe probleme mai complicate și urgente.

Cea mai comună soluție de autoservire este secțiunea Întrebări frecvente (baza de cunoștințe) a unui site web. În plus față de abordarea celor mai frecvente preocupări și eliminarea unei sarcini de la echipa de asistență, o secțiune de întrebări frecvente poate fi utilă pentru SEO. Adăugarea unei pagini de întrebări frecvente pe site-ul dvs. web vă poate urca în clasamentul privind rezultatele căutării cu un markup schemă adăugat, scrie business.com.

O altă soluție de autoservire este un videoclip de instruire. Întreprinderile le creează de obicei pentru echipa de asistență pentru clienți, pentru a învăța toate particularitățile produsului. De ce să nu comunicați aceleași informații direct clienților? Explicarea detaliată a produsului poate împiedica clienții să vă contacteze echipa cu cele mai de bază întrebări. Videoclipurile sunt mult mai interactive și explicative decât instrucțiunile scrise, astfel încât publicarea unuia pe site-ul dvs. vă poate economisi agenții de asistență de mult timp, altfel cheltuit pentru a rezolva probleme tehnice.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Majoritatea oamenilor încearcă să rezolve singuri o problemă înainte de a contacta o echipă de asistență pentru clienți. Prin introducerea unei opțiuni de autoservire, veți economisi bani pe cheltuieli de asistență și vă veți satisface clienții.

2. Folosiți canale alternative de comunicare

În mod ideal, afacerea dvs. ar trebui să fie prezentă pe toate platformele și canalele pe care le utilizează clienții dvs. Dar când vine vorba de reducerea cheltuielilor, trebuie să faceți compromisuri.

Aproape două treimi dintre clienți ar dori un răspuns imediat din partea reprezentanților asistenței (în termen de 10 minute). E-mailul este utilizat în principal pentru rezolvarea problemelor non-urgențe, astfel încât afacerea dvs. ar trebui să aibă o linie telefonică directă sau chat live, astfel încât clienții să poată ajunge rapid la un reprezentant. Deoarece gestionarea apelurilor este costisitoare și necesită mai mult timp, opțiunea de chat live are cel mai mult sens pentru a economisi bani.

Chatul live câștigă popularitate de ani de zile și poate înlocui deseori linia telefonică. Excepția ar fi companiile care se ocupă de cele mai sensibile probleme, cum ar fi companiile financiare și facilitățile de asistență medicală. De asemenea, gândiți-vă de două ori înainte de a întrerupe linia telefonică în timpul vânzărilor sau al sezonului de sărbători, deoarece oamenii tind să fie mult mai anxioși și vor să vorbească la telefon în aceste vremuri.

3. Automatizați procesele

Instrumentele AI și de automatizare fac din ce în ce mai mult parte din serviciul pentru clienți. Economiile de cost variază pentru fiecare afacere, dar acestea ar putea ajunge până la 75% din buget. Un exemplu excelent de automatizare a serviciilor pentru clienți îl reprezintă șabloanele de răspunsuri – răspunsuri pre-scrise și automate la întrebările obișnuite primite prin chat live.

Citește și: Peste o treime dintre angajaţi vor să lase în urmă programul de lucru standard 9:00-17:00

Chatbots sunt o altă soluție tehnologică care poate accelera procesul de asistență pentru clienți și economisi resurse. Asistenții virtuali elaborați sunt mult prea scumpi și inutili pentru operațiunile întreprinderilor mici, dar chatbot-urile simple sunt încă eficiente pentru a răspunde la întrebări simple, pentru a sorta și clasifica întrebările și pentru a gestiona cererile de bază.

Oamenii sunt mai toleranți la chatbots dacă permit escaladarea către o persoană reală. Unele probleme necesită o atingere umană, astfel încât automatizarea completă a asistenței pentru clienți nu este o opțiune. Cel mai bun mod de a oferi o experiență excepțională clienților este de a utiliza o combinație de instrumente digitale și reprezentanți profesioniști pentru serviciul dvs. pentru clienți.

Sursa foto: Unsplash

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •