CGS România va angaja 450 de persoane în următoarea perioadă exclusiv prin interviuri online

CGS Romania va angaja 450 de persoane in urmatoarea perioada exclusiv prin interviuri online

Computer Generated Solutions (CGS) România, liderul pieței locale de business process outsourcing (BPO), vizează creșterea echipei în următoarea perioadă cu cca. 450 angajați noi pentru a susține proiectele aflate deja în desfășurare, dar și pe cele nou adăugate chiar și în contextul pandemiei de Coronavirus. De asemenea, compania desfășoară, în această perioadă, doar interviuri remote, fie prin telefon, fie utilizând platforme pentru video-conferință.

Citește și: Opțiuni aflate la îndemâna angajatorilor în contextul COVID-19

“Chiar și în această perioadă extrem de dificilă, în care multe industrii nu doar că nu mai recrutează, dar fac concedieri sau trimit personalul în șomaj tehnic, CGS România va continua angajările deoarece cererea de servicii de suport care vine spre noi este în creștere. Angajările le facem, în acest moment, în special pentru a integra contractele nou semnate în această perioadă, dar și ca urmare a lărgirii celor existente. Faptul că multe business-uri s-au mutat online, iar multe companii care au centre de suport în Asia – lovită puternic de situația de pandemie, face ca nevoia pentru serviciile de externalizare să crească. Drept urmare, suntem implicați în diverse proiecte de customer support, technical support, dar și back-office”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

De asemenea, Vladimir Sterescu a subliniat că, odată cu criza provocată de pandemia de Coronavirus, au fost preluate și se implementează deja proiecte noi. Acest lucru a fost determinat de faptul că unele piețe au avut de suferit în acest context, iar companiile care aveau externalizate anumite activități în aceste zone au fost nevoite să se reorienteze către alți furnizori cu care deja lucrau sau către unii noi din alte regiuni, una dintre acestea fiind România. Astfel, cele mai multe proiecte noi vin de la clienți ce aveau contracte de externalizare sau centre de suport în Filipine, India sau Nord-Vestul Africii, zone în care conexiunea la Internet este deficitară, iar implementarea unui sistem de telemuncă se poate realiza doar limitat.

CGS România are capacitatea de a prelua proiecte noi, chiar și în această perioadă, deoarece au fost luate încă din primele momente măsuri de adaptare la telemuncă. Astfel, în acest moment, 80% din cei cca. 4.000 de angajați ai CGS România lucrează de acasă, direct de pe PC-urile puse la dispoziție de companie, îndeplinind astfel toate măsurile de siguranță a datelor pentru clienți.

Citește și: Deloitte: Piețele financiare, imposibil de previzionat! Încrederea, un indicator important în acest moment