DPD România: Valentine’s Day și Ziua Femeii au crescut cu 17% livrările din ultima lună

DPD România: Valentine’s Day și Ziua Femeii au crescut cu 17% livrările din ultima lună

Valentine’s Day și Ziua Femeii au crescut substanțial volumele livrate de curierii DPD în acest an. Astfel, în intervalul 10 februarie – 10 martie, la nivelul întregii țări, au fost expediate cu 17% mai multe colete față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit datelor DPD România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de coletărie și curierat expres.

Cadourile pentru femei s-au vândut cel mai bine în acest an, în intervalul analizat, fashion-ul și beauty-ul conducând detașat topul industriilor care au generat cele mai multe livrări în tot acest timp. De altfel, Ziua Femeii a generat cel mai mare volum de livrări în perioada vizată, potrivit datelor companiei de curierat.

”Din intervalul analizat, 9 martie a fost ziua cea mai încărcată pentru curierii noștri. Volumul coletelor expediate în această zi a depășit cu 27% media perioadei. Topul clienților care au generat cele mai multe livrări între 10 februarie și 10 martie este condus de nume importante din fashion, mobilier și cosmetice”, declară Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Citește și Valorile se capătă în cei şapte ani de-acasă

Potrivit acestuia, 54% dintre colete au fost trimise de jucători din sectorul B2C, iar restul de companii din aria B2B.

Datele DPD România arată că din București și Ilfov s-au expediat cele mai multe colete, circa 73,5% din total, urmate de Cluj, cu aproximativ 6,5%, Timiș, cu 2,6% din colete, Iași, cu 1,8% din totalul ridicărilor, și Brașov, cu circa 1,4%.

Conform companiei, în ceea ce privește zonele din România în care s-au trimis cele mai multe colete în perioada menționată, regiunea București-Ilfov conduce clasamentul cu 26,7% din volumele recepționate, urmată de Cluj, cu 5,27% din colete, Timiș, cu 5,1%, Constanța, cu circa 4% din pachete, și Brașov, cu aproape 3,5% din totalul livrărilor.