Tehnici pentru protejarea plăților online

Tehnici pentru protejarea platilor online

Securitatea online rămâne o preocupare majoră, mai ales când vine vorba de comerț electronic. Întreprinderile trebuie să se asigure că sistemul de plăți este cât se poate de sigur: La urma urmei, o afacere este responsabilă pentru siguranța clienților ei în primul rând.

 Pierderea accesului la datele clientului, cum ar fi parolele și autentificările, îi poate face pe viitorii clienți să refuze pe viitor să facă afaceri cu compania dvs. Pierderea informațiilor de plată, rezultând victime ale fraudei de pe cardul de credit sau a furtului de identitate, poate lăsa o companie în luptă pentru ani buni. De aceea, companiile trebuie să înțeleagă care sunt măsurile de securitate cruciale atunci când își configurează site-ul sau utilizează un terț pentru a-și gestiona procesul de plată, scrie business.com.

Citește și: Securitatea contului, cea mai importantă condiție pentru românii care plătesc cu cardul

Pentru a-i ajuta pe antreprenori să-și dea seama ce este important la protejarea plăților online ale clienților lor, 17 experți de la Young Entrepreneur Council împărtășesc informațiile lor despre ce pot face intern organizațiile pentru a ajuta la păstrarea datelor în siguranță sau la căutarea acestora atunci când selectează cel mai bun furnizor de servicii de plată pentru nevoile sale.

Obțineți certificate de siguranță.

„Securitatea comerțului electronic se bazează pe consolidarea încrederii. Pentru siguranța clienților care achiziționează un produs sau un serviciu, investiți într-un certificat de securitate SSL, pe lângă orice alte certificate de conformitate reglementare, pentru a vă ajuta să vă consolidați credibilitatea. În acest fel, puteți achiziționa simbolul lacătului de lângă adresa URL a site-ului dvs. web, care are rolul de a spori încrederea clienților. ” – Amine Rahal, Little Dragon Media.

Lucrați cu un furnizor de hosting de încredere.

„Furnizorul dvs. de hosting joacă un rol important în asigurarea securității plăților. Există platforme de găzduire care sunt construite special cu securitatea de plată. Un furnizor bun de găzduire va oferi mai multe opțiuni de gateway pentru plată și se va integra cu software-ul major pentru terțe părți. – întreprinderile comerciale trebuie să găsească în special platforme de găzduire fiabile. ” – Blair Williams, MemberPress.

Citește și: Studiu: realitatea virtuală ar putea permite efectuarea de plăţi cu o simplă încuviinţare din cap

Protejați datele nestructurate.

„Datele nestructurate sunt mai ușor de încălcat decât datele structurate. Majoritatea datelor nestructurate trăiesc în căsuțele noastre de e-mail, iar o mare parte din acestea sunt foarte sensibile. În timp ce documentele interne ale firmei dvs. pot fi păstrate în siguranță, exportați date nestructurate (de exemplu, o foaie Excel). În schimb, utilizați sisteme de stocare securizate cloud pentru a transfera date sensibile legate de clienți. ” – Tyler Gallagher, Regal Assets.

Utilizați criptarea coșului de 256 biți.

„Folosind SSL, criptarea de 256 de biți ar trebui să fie standard în toate plățile online. Este cea mai sigură tehnologie în acest moment. Insigna SSL din paginile de plată ale site-ului dvs. oferă clienților o senzație suplimentară de securitate. Nu există motiv să nu-l utilizați! Dacă puteți face un pic de cercetare și vă puteți simți confortabil cu panoul C al furnizorului de găzduire, puteți (și ar trebui) să îl configurați cu ușurință în cel mai scurt timp. ” – Adam Guild, Placepull.

Faceți parteneriat cu un serviciu de tranzacții.

„Puteți utiliza terți pentru a securiza și a stoca informații importante, confidențiale pentru clienți. Deoarece poate fi riscant să stocați aceste informații, folosirea unui partener de tranzacție terță ajută la securitate și la protecție împotriva hackerilor.” – Stephanie Wells, Formidabile.

Citește și: Plățile contactless intră în rutina consumatorilor români

Ajutați la educarea clienților.

„Mulți clienți nu înțeleg securitatea online prea bine, și deși nu este treaba dvs. ca afacere să îi educați, puteți încerca asta. Puteți răspunde la întrebări de bază despre plățile online sigure pe pagina dvs. cu întrebări frecvente. sau în timpul plății. În acest fel, veți elimina îndoielile clienților dvs. ” – Jared Atchison, WPForms.

Sursa foto: Unsplash