Cum să configurați o pagină de afaceri Facebook

Cum sa configurati o pagina de afaceri Facebook

O pagină de afaceri Facebook vă permite să creați un profil pentru afacerea dvs., care include informații de contact, detalii despre afacerea dvs., fotografii, videoclipuri și linkuri către site-ul dvs. web. De asemenea, servește ca un hub comunitar pentru publicul dvs.

„O pagină de afaceri pe Facebook este o pagină creată pentru a vă comercializa afacerea”, a spus Shika Lakshman, strateg de social media și agenție de marketing digital Online Optimism. „Urmăritorilor le place ca pagina să fie la curent cu compania, dar spre deosebire de un cont personal, ei nu se pot împrieteni cu aceasta.”

Citește și: Peste o treime dintre angajaţi vor să lase în urmă programul de lucru standard 9:00-17:00

O pagină de afaceri Facebook poate fi un instrument important de branding și marketing, chiar dacă nu intenționați să faceți publicitate pe Facebook. Facebook este cea mai mare platformă de socializare din lume, cu miliarde de utilizatori, iar mulți oameni caută pe Facebook întreprinderi – la fel cum folosesc motoare de căutare. Se așteaptă ca afacerea dvs. să fie acolo și, dacă nu vă prezentați, dar un concurent o face, s-ar putea să vă pierdeți afacerea înainte de a avea măcar o șansă, scrie business.com.

„Indiferent dacă strategia dvs. este de a genera cunoaștere a mărcii sau de a crește vânzările, o pagină de afaceri Facebook permite proprietarilor de afaceri să vizeze potențialele publicuri prin locație, vârstă, interese și multe altele, ceea ce înseamnă că sunteți capabil să vă perfecționați asupra publicului dvs. țintă specific, crescând șansele dvs. de conversii și implicare „, a declarat Gary Maiden, manager de social media la agenția de marketing digital Active Win Media.

Cum să configurați o pagină Facebook de afaceri, pas cu pas

Pentru a configura o pagină de afaceri Facebook, trebuie mai întâi să aveți un profil personal de Facebook. Apoi, urmați acești pași:

  • Conectați-vă la profilul dvs. de Facebook.
  • Accesați facebook.com/pages/create.
  • Alegeți tipul de pagină și completați informațiile necesare.
  • Faceți clic pe „Creați pagina”.
  • Selectați o imagine de profil.
  • Selectați o fotografie de copertă.
  • Adăugați site-ul și informațiile de contact.
  • Scrieți o scurtă biografie despre afacerea dvs.

Adăugați un buton pe pagina dvs. (acesta poate fi un buton de urmărire, un link către site-ul dvs. web sau un alt CTA).
După ce ați parcurs acești pași, pagina dvs. de afaceri Facebook este configurată și gata pentru prima postare. Cu toate acestea, există funcții mai avansate pe care le puteți utiliza pe tot parcursul vieții paginii dvs. de afaceri Facebook. De exemplu, puteți reconfigura aspectul paginii dvs. selectând opțiunea „Editați paginile”. Acest lucru vă permite să modificați ordinea în care apar diverse lucruri pentru publicul dvs., chiar eliminând unele, dacă acestea sunt irelevante.

Citește și: BestJobs: Scădere de 23% în trimestrul trei pentru joburile de management

Puteți utiliza, de asemenea, funcții de integrare, conectând platformele de comunicații terțe la pagina dvs., astfel încât să primiți mesaje în care este cel mai probabil să fiți activ. De asemenea, puteți adăuga utilizatori suplimentari la pagina dvs. ca administratori, editori și moderatori pentru a vă ajuta să rulați lucrurile. Și, desigur, aveți opțiunea de a sponsoriza postări sau de a cumpăra reclame pe Facebook pentru a vă extinde acoperirea.

A obține mai multe aprecieri poate fi dificil”, a spus Lakshman. „Puteți difuza reclame cu obiectivul de a aprecia mai multe, dar creșterea organică necesită o perspectivă asupra intereselor clienților. Crearea de conținut pe care urmăritorii îl vor distribui și interacționarea cu oamenii din postări sunt modalități excelente de a crea aprecieri.

Sursa foto: Unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •