7 sfaturi de social media pentru antreprenori non-tech

social media

Rețelele de social media sunt printre mediile de comunicare principale în ziua de azi. Suntem din ce în ce mai conectați online, iar acest lucru nu se va opri în curând. Așa că, luați-vă curajul de mână și fiți prezenți pe Facebook, LinkedIn, Twitter și restul platformelor pentru că, altfel, brand-ul vostru nu va fi cunoscut și văzut.

Știm, un antreprenor ocupat ori nu are timp să mențină contul activ ori nu este priceput. Totuși, sunt multe posibilități pentru a reuși în strategia de comunicare pe social media.

  1. Ca orice antreprenor implicat, ne gândim că putem face absolut orice. Task-urile micro sunt greu de lăsat pentru altcineva. Dar, iată, activitatea pe social media poate fi coordonată și creată de către un specialist în domeniu. Poți colabora cu el la nivel consultativ sau chiar execuție.
  2. Pornește la drum cu cele mai populare platforme. Poți alege doar una dintre ele. Pe Facebook și Twitter, poți fi mai informal, iar pe LinkedIn se potrivesc mesajele de tip profesional. La început, o să ai un numar mic de like-uri, fani, interacțiune pe profil. Însă, odată ce începi să construiești un profil interesant, comunitatea va crește tot mai mult. Creează conținut valoros (articole despre beneficiile aduse de către produs, lucruri interesante), care să facă publicul să dea feedback (poll-uri, concursuri) și care să placă vizual (poze, video create profesionist).
  3. Oportunitatea adusă de social media este că brand-ul poate fi vizibil aproape imediat. Asigură-te că profilurile au toate informațiile necesare pentru ca un consumator sau fan să vă poata contacta cât mai repede și ușor. Răspunde mesajelor private sau comentariilor cât mai repede și onest.
  4. Când te-ai obișnuit cu acest tip de comunicare, gândește-te să te promovezi și pe alte canale, poate mai puțin cunoscute, dar care oferă acces la un public diversificat. Un profil corect și completat cu toate informațiile în Google Plus, de exemplu, te ajută să apari mai sus în rezultatele căutării în Google.
  5. Calitate înainte de cantitate. Ca o regulă generală, trebuie să știi ce și când să postezi. Atrage o informație importantă / utilă / nouă / palpitantă care transmite o stare (deși, să postezi doar despre pisici nu este o strategie bună, decât dacă business-ul are legătură cu lumea animalelor și nici atunci nu te limitezi la atât).
  6. Acționează acum! Nu aștepta un alt moment pentru a lansa acea pagină de Facebook sau acel cont pe Twitter. Fii acolo, fii prezent în discuție și ai curaj să ieși în față cu produsul tău într-un mediu dinamic precum cel din social media.

Acest tip de comunicare este aici și va fi pentru mult timp de acum încolo. Alături de echipa ta de comunicare, testați și creați strategii de succes pentru campaniile voastre online.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •