Personalizarea strategiilor de content marketing

content marketing

Comunitatea este importantă pentru a crește și susține un business. Sunt importanți acei oameni care se întorc la tine și aleg propunerea ta, în fața altora. În mediul online, acești vizitatori sau clienți rămân conectați cu tine pentru ceea ce scrii pentru ei, cum te prezinți pe canalele de social media, ce exprimi prin campaniile de comunicare.

Un important factor pozitiv în strategia de marketing, în special la nivel de conținut, trebuie să fie crearea unui mesaj care să ilustreze valorile și credințele business-ului tău. Prin el, vei atrage alături membrii comunității care cred în aceleași lucruri și au aceleași principii în viață.

De ce să creăm un astfel de conținut? Pentru că așa ne diferențiem. Astfel, reușim să comunicăm cu cei care ne susțin și chiar ajung să ne iubească produsul. În principiu, trebuie să te pui în locul consumatorilor, să mergi pe drumul lor, să îi înțelegi cât mai bine.

Facebook este un exemplu bun în această direcție. Este un mediu al comunicării bazate pe credințe personale. Este despre fiecare om în parte, cum se definesc ei și care sunt experiențele pe care le apreciază cel mai mult.

Trebuie să știi că, dacă te exprimi la nivel generic, vei fi ignorat. Însă, atunci când susții ceva anume, nu îi vei mulțumi sau atrage chiar pe toți oamenii. Ba mai mult, este posibil să atragi câțiva oameni care nu susțin produsul sau compania, dar vei câștiga mult mai mult dacă reușești să îi convingi să devină parte din comunitatea ta.

Content marketingul ajută un business să devină personal. Să fie despre vulnerabilitate și sinceritate. Scrie-ți povestea ta sau povestea clienților tăi, oferă experiențe personale, oferă lecții din greșeli.

Pentru a-ți fi ușor să creezi conținut, urmărește câteva idei alături de care să asociezi valorile companiei și ai angajaților / comunității:
Sunt lucrurile oferite de-a gata? Norocul este parte din succes? Munca face diferența dintre eșec și reușită?
Oricine poate avea succes? Cât de importantă este educația formală?
Viziunea asupra lumii este una de abundență și oportunități sau de competiție și insuficiență?
Viata este un joc? O petrecere, un război, o aventură?
Ce este important în viață?
Care sunt virtuțile importante: inteligența, independența, compasiunea?

Într-un final, sfatul pentru orice business este să fie reprezentat de către oamenii care îi împărtașesc valorile. Antreprenor sau om de marketing, nu vă fie frică să aveți o voce și să exprimați ceea ce compania reprezintă cu adevărat. Nu trebuie să deveniți foarte emoționali sau personali, însă puteți păstra o comunicare deschisă și onestă.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •