Microîntreprinderile, sprijinite de TikTok prin promovare gratuită pe platformă

Microintreprinderile, sprijinite de TikTok prin promovare gratuita pe platforma

Compania chineză TikTok a anunțat, joi, un program de sprijin prin care firmele mici din toată lumea se vor putea promova gratuit pe rețeaua socială video, prin reclame în valoare totală de 100 de milioane de dolari.

TikTok spune că va lansa programul de 100 de milioane de dolari în credite de reclamă oferite firmelor în următoarele luni, în funcție de deciziile autorităților sanitare privind cum și când firmele își vor putea relua activitățile, în urma măsurilor de prevenire a răspîndirii epidemiei de coronavirus COVID-19.

Pe 28 martie, compania americană Google a anunțat un program mai amplu de sprijin pentru firmele mici și mijlocii afectate de criza economică generată de COVID-19.

Programul Google pentru firme are o valoare totală de 540 de milioane de dolari, din care 200 de milioane în bani și 340 de milioane de dolari în credite de publicitate Google.

Și cei de la Facebook au anunțat un program de sprijin pentru firme.

TikTok este platforma de muzică și video denumită o “comunitate video internațională”, care îți permite să faci filmulețe video de 15 secunde cu o melodie ori un efect pe fundal.

TikTok este aplicația mobilă care le permite utilizatorilor să creeze, dar și să urmărească clipuri video timp de 15 secunde. Clipurile urmărite pe TikTok au pe fundal fragmente din piese muzicale, iar protagoniștii filmulețelor dansează ori cântă. În anul 2017, compania din Beijing, Byte Dance, a achiziționat pentru un miliard de dolari start-up-ul Musical.ly din Shanghai.

Era un start-up de succes internațional deja și lansase în 2016 pe piața chineză o aplicație similară care purta denumirea de Douyin și avea peste 200 de milioane de utilizatori. Deci, astăzi aplicația TikTok are la bază vechea aplicație Musical.ly, dar în paralel, în China încă există aplicația Douyin.