Planurile de peste 400 mil. euro pentru România ale proprietarului Fashion House

Planurile de peste 400 mil. euro pentru România ale proprietarului Fashion House

Liebrecht & wooD Group deține astăzi terenuri cu o suprafață cumulată de aproximativ 280 hectare în România și pregătește noi proiecte pe plan local.

Grupul și-a consolidat recent echipa de senior management, numind un nou Director General în România – începând din luna ianuarie a acestui an. Sorin Ioan Blaga, un profesionist cu peste 25 ani de experiență în management, a preluat conducerea operațiunilor locale, cu scopul de a accelera extinderea Grupului în România.

Noile proiecte de anvergură planificate pentru următorii ani includ:

Frumușani Residential Park, primul complex rezidențial al Grupului în România, se află în etape avansate de planificare și noi informații despre proiect vor fi dezvăluite în curând. Frumușani Residential Park va fi un amplu proiect rezidențial, cu 5,000 locuințe situate în zona de est a Bucureștiului, în afara aglomerației urbane. Conceptul prevede crearea unei comunități satelit a Capitalei, în care locuitorii se vor putea bucura de confort și liniște într-un cadru natural format din păduri, lac și vie, dar în același timp vor rămâne în apropiere de inima orașului. Proiectul va fi dezvoltat în etape, pe parcursul a circa 10 ani, și va presupune un volum de investiții de circa 300 milioane euro.

Cernica Retail Park – un proiect de retail cu o suprafață închiriabilă totală de 88.000 m.p. și o valoare a investiției de aproximativ 110 milioane euro – are la bază conceptul de ”power centre” și va fi o destinație majoră de cumpărături în estul Capitalei, poziționată în mod strategic lângă autostrada A2 și Șoseaua de Centură.

Atât Cernica Retail Park, cât și Frumușani Residential Park vor beneficia de acces direct din și către autostrada A2, grație unui nou drum – dezvoltat de Liebrecht & wooD Group în urma unei investiții de 5 milioane euro – care va asigura conexiunea facilă cu centrul Bucureștiului.

Portofoliul de proiecte al Grupului include clădiri de birouri, parcuri de birouri și ansambluri mixte în Varșovia (Kopernik Office Buildings, Jerozolimskie Business Park, Flanders Business Park, Batory Office Buildings, Plac Unii) și București (Victoria Park), depozite în Varșovia și Poznań (Manhattan Business & Distribution Center, Poznań Distribution Centre), precum și cinci centre de tip outlet care înregistrează un real succes în Polonia, România și Rusia, sub marca FASHION HOUSE Outlet Centre.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •