17 companii româneşti au pus bazele programului #VreauOnline

17 companii romanesti au pus bazele programului #VreauOnline

Provocarea cauzată de coronavirus vine cu noi oportunităţi, anume creşterea cererii consumatorilor de a cumpăra online, astfel că 17 companii româneşti au pus bazele programului #VreauOnline, care ajută magazinele fizice afectate de pandemia de coronavirus să se relanseze prin vânzări online, printre membrii alianţei numărându-se: Blugento, Frisbo, Fan Courier, Banca Transilvania, Pluriva, SmartBill, Vivre, Total PR şi Salesfox.

„Pentru a facilita tranziţia în mediul online a magazinelor fizice afectate de pandemia de coronavirus, 17 companii de top cu experienţă în servicii pentru comerţul online, au pus bazele iniţiativei #VreauOnline, un program care oferă training gratuit şi servicii specializate de transformare digitală. În cadrul programului, comercianţii primesc sprijin şi reduceri la pachet pentru servicii precum: crearea unui magazin digital, promovare prin marketing digital, procesare automatizată de comenzi, împachetare şi livrare de colete, plata cu cardul, facturare şi toate serviciile adiacente de eCommerce”, arată un comunicat.

Citește și: Efectele coronavirusului. Peste 70% dintre companii nu au o strategie pentru astfel de situații

17 companii româneşti au pus bazele programului #VreauOnline

Printre membrii alianţei #VreauOnline se numără: Blugento (platforma românească de eCommerce pentru construirea magazinului digital), Frisbo (serviciu românesc de procesare automată a comenzilor), FAN Courier (cel mai mare jucător pe piaţa serviciilor de curierat din România), Banca Transilvania (bancă dedicată afacerilor mici şi mijlocii româneşti), Retargeting.biz (servicii automatizate de marketing digital), SMSO (platforma integrată de servicii de comunicare prin SMS), TargetWeb (servicii avansate de SEO şi optimizare), Newsman (cel mai mare serviciu de email marketing din România), MOCAPP (platformă martech de influencer marketing), Zea (agenţia de marketing digital specializată pe eCommerce), Canopy (companie românească expertă în PPC advertising), Eliade Rotariu (autor, trainer şi manager de business), Pluriva (sistem ERP integrat pentru gestiunea şi automatizarea fluxurilor de back-office din eCommerce), SmartBill (cel mai folosit soft de facturare şi gestiune de pe piaţa locală), Vivre (cel mai popular site de home & deco, deschis acum ca marketplace şi altor comercianţi), Total PR (agenţie de comunicare cu experienţă în promovarea afacerilor online), Salesfox (echipe de vânzări on-demand, un produs Neogen).