AdPrint Foundation: 5 agenții din România, câștigătoare ale campaniei “Print beautifies our life”

AdPrint Foundation: 5 agenții din România, câștigătoare ale campaniei “Print beautifies our life”

AdPrint Foundation a desemnat câștigătorii campaniei “Print beautifies our life”, informează un comunicat de presă remis Manager Express.

Opt lucrări, semnate de către şapte agenţii au fost fost alese drept câștigătoare:

* “There is a David Beckham for every woman”, din campania cu acelaşi nume, semnată de Friends Advertising-România

* “Clown”,  campania “Freedom”, realizată de Next Advertising-România

* execuţia “Giftwrap”, semnată de Casa Imago-Republica Moldova

* “Fly pack”, campania “Better on paper”, realizată de Publicis Bucharest-România

* “Guinness”, campania “From product to brand”, semnată de Mercury 360-România

* “It works”,  semnată de Fletcher Agency-Spania

* “Flexible”, din campania “I am!”, semnată de AdVenture-România

* “Frînculescu”, din campania “Print not dead”, realizată de Publicis Bucharest, România.

În cadrul campaniei “Print beautifies our life”  au fost înscrise 114 execuţii realizare de 62 de campanii, semnate de către 33 de participanţi, din nouă ţări: Bulgaria, Costa Rica, Croaţia, Germania, Norvegia, Portugalia, Spania, Republica Moldova şi România.

Campania “Print beautifies our lives” s-a adresat creativilor şi agenţiilor din întreaga lume. Acestea au înscris un print sau o serie de printuri care susţin într-o manieră creativă mesajul campaniei, iar juriul, format din Michael Weinzettl, Editor-in-chief, Lürzers Archive, Stefan Schmidt, Fondator şi Creative Director, dieckertschmidt; Philippe de Ceuster, Partener şi Creative Director, Mortierbrigade; Pol Úbeda Hervàs, Senior Art Director, JWT şi Gian Carlo Lanfranco & Rolando Cordova – Senior Creatives, Fred & Farid, a considerat că cele 8 campanii  au redat cel mai bine mesajul provocării “Print beautifies our life”.

Cinci din cele şapte agenţii premiate sunt din România, iar Publicis Bucharest a câştigat cu două dintre lucrările înscrise în competiţie.

Lucrările câştigătoare vor  fi publicate în media internaţionale şi incluse în expoziţii itinerante în cadrul festivalurilor de profil.

AdPrint a apărut in 1998 ca o manisfestare locală dedicată printului şi a evoluat într-un festival regional în 2001 şi mai apoi european, din 2004. Timp de 13 ani, AdPrint a premiat cele mai bune lucrări de print, outdoor şi grahic design.

În 2012, AdPrint a lansat provocarea cu mesajul “Save the Print” – un îndemn către creativi de a susţine industria de print şi de a-şi cultiva creativitatea pentru acest mediu. Campania s-a derulat în parteneriat cu Print Power, Lürzer’s Archive şi Grolsch / Energiea.

În 2013, AdPrint Foundation, împreună cu Lürzer’s Archive, au prezentat, în premieră mondială, expoziţia “200 Best Digital Artists Worldwide”. Aceasta a avut loc în perioada 25-29 iulie, la Palatul Ştirbei din Bucureşti  şi a reunit cele mai bune lucrări din albumul “200 Best Digital Artists Worldwide”, printate în format mare, dar şi patru proiecţii cu cele 506 imagini din album, semnate de peste 200 de artişti digitali din întreaga lume.

Mai multe detalii sunt disponibile pe www.adprintfestival.com

  •  
  •  
  •  
  •  
  •